اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جام آزادسازی خرمشهر اوقاف قزوین

تیم فوتبال سرخپوشان قهرمان قزوین شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سرخپوشان قزوین توانست مقام قهرمانی را در جام آزادسازی خرمشهر اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین کسب کند.

تیم فوتبال سرخپوشان قهرمان قزوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال جام آزادسازی خرمشهر این اداره‌کل با حضور حجت‌الاسلام عادل‌پور امام جمعه شهر الوند در ورزشگاه کارگران شهر صنعتی البرز برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، تیم فوتبال سرخپوشان قزوین توانست در ضربات پنالتی با برتری پنج بر سه تیم همای محمدیه را مغلوب کند و به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد.

همچنین تیم موقوفه خزانه با برتری دو بر صفر مقابل تیم موقوفه مطهری به برتری رسید و مقام سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

تیم موقوفه خزانه توانست جام اخلاق این دوره از مسابقات را از آن خود کند و طبق نظر کمیته فنی مسابقات سیدمصطفی نجفی و نیما پرتوی از تیم موقوفه خزانه به ترتیب توانستند عناوین بهترین بازیکن و گل‌زن این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

مسابقات جام آزادسازی خرمشهر به مدت 10 روز از تاریخ 25 اردیبهشت ماه و با حضور شش تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت به همت موقوفه حاج محمدحسین خزانه و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ورزشگاه کارگران شهر صنعتی البرز برگزار شد.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول