اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری دیدار نهایی در روز هشتم خرداد

قهرمان مسابقات مینی‌فوتبال مینوشهر مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان مینوشهر گفت: با برگزاری دیدار نهایی در روز هشتم خرداد‌ماه قهرمان مسابقات مینی‌فوتبال مینوشهر را مشخص می‌کنیم.

قهرمان مسابقات مینی‌فوتبال مینوشهر مشخص می‌شود

علی پورعواد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در رشته‌های مختلفی همانند پاورلیفتینگ و دو و میدانی در سطح مینوشهر مسابقاتی را برگزار کرده و قهرمانان را معرفی کردیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مینی‌فوتبال یادواره آزادسازی خرمشهر اضافه کرد: این دوره از مسابقات را نیز از روز دوم خرداد‌ماه آغاز کرده و بعد از پشت سر گذاشتن مرحله مقدماتی وارد رقابت‌های حذفی آن شدیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان مینوشهر افزود: هشت تیم به مرحله حذفی مسابقات راه یافتند و روز هشتم خرداد‌ماه با برگزاری مسابقه نهایی، قهرمان نخستین دوره رقابت‌های مینی فوتبال مینوشهر را مشخص می‌کنیم.

وی در ادامه از همکاری برخی ارگان‌های مینوشهر برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها تقدیر کرد و گفت: به هر حال با توجه به استقبال خوب از این مسابقات، برای برگزاری آن احتیاج به همکاری داریم که برخی از ارگان‌های شهری در این راه کنار ما بودند؛ البته بار اصلی در به سرانجام رساندن بازی‌ها بر عهده منطقه آزاد اروند است.

پورعواد خاطر نشان کرد: منطقه آزاد اروند به تمام هشت تیم راه یافته به مرحله دوم مسابقات جوایزی به رسم یادبود اهدا کرده است؛ ضمن اینکه جوایز تیم‌های اول تا سوم به شکل ویژه اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: 21 تیم در مسابقات امسال حاضر شده و انتظار داریم در سال‌های بعد و با توجه به تداوم برگزاری رقابت‌های این‌چنینی با حجم بیشتری از استقبال روبرو شویم.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول