اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه توجیهی لیگ‌های پایه فوتبال قم مطرح شد

منع حضور بازیکنان دارای آرای انضباطی در لیگ‌های فوتبال قم

خبرگزاری فارس: در جلسه توجیهی و قرعه‌کشی لیگ‌های نوجوانان و جوانان استان قم ممنوعیت حضور بازیکنانی که دارای مشکل انضباطی هستند به تصویب اعضا رسید.

منع حضور بازیکنان دارای آرای انضباطی در لیگ‌های فوتبال قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم جلسه توجیهی و قرعه‌کشی مسابقات لیگ‌های دو رده سنی جوانان و نوجوانان فوتبال باشگاه‌های استان قم امروز به منظور نهایی شدن تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در فصل جدید این رقابت‌ها با حضور نمایندگان تیم‌های لیگی در ساختمان هیئت فوتبال استان قم واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سرپرستان تیم‌های لیگ برتر و دسته اولی فوتبال باشگاه‌های استان قم تشکیل شد، نخستین مصوبه تعیین زمان شروع و برگزاری مراسم افتتاحیه رقابت‌های لیگ رده سنی نوجوانان بود که قرار شد این رقابت‌ها از روز پنج‌شنبه اول تیرماه آغاز شود.

این در حالی است که زمان عقد قرارداد و نقل و انتقالات لیگ‌های دو رده نوجوانان و جوانان فوتبال باشگاه‌های استان قم نیز در این جلسه مشخص شد و طی آن تیم‌های حاضر در لیگ می‌توانند از امروز شنبه ششم خرداد ماه تا 24 خرداد نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر خود اقدام کنند.

علاوه بر مشخص شدن زمان آغاز لیگ‌های فوتبال نوجوانان و جوانان باشگاه‌های استان قم و همچنین تعیین زمان نقل و انتقالات این رقابت‌ها، یکی از مهم‌ترین مصوبات این بود که تیم‌ها و بازیکنانی که دارای آراء انضباطی از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان قم هستند حق شرکت در مسابقات را ندارند.

از سوی دیگر تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ‌های رده سنی نوجوانان و جوانان فوتبال باشگاهی در استان قم موظف شدند آلبوم بازیکنان و مدارک مربوط به آنها را تا روز 24 خردادماه به کمیته مسابقات و لیگ هیئت فوتبال قم تحویل دهند.

در سال‌های اخیر رقابت‌های لیگ فوتبال در استان قم در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می‌شود که طی آن بالاترین لیگ رده سنی بزرگسالان، مسابقات لیگ برتر است و لیگ‌های پایین‌تر نیز دسته اول و دسته دوم هستند.

لیگ‌های پایه نیز در قالب دسته اول برگزار می‌شود و در نهایت قهرمان هر یک از این لیگ‌ها به‌عنوان نماینده فوتبال استان قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، لیگ نوجوانان، لیگ جوانان و لیگ امید فوتبال باشگاه‌های کشور حضور خواهند یافت.

در لیگ سال گذشته فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم تیم سوهان گل محمد به مقام قهرمانی رسید، در لیگ امید تیم اتحاد شادقلی در جایگاه نخست قرار گرفت و در لیگ رده سنی بزرگسالان و همچنین جام حذفی فوتبال قم تیم هما بالاتر از دیگر رقبا به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول