اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرلشکر جعفری:

هیچ کشوری جرأت تجاوز به مرزهای ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه پاسداران‌ توانمندی‌های تیپ الغدیر استان یزد را بی‌نظیر دانست و گفت: هیچ کشوری جرأت تجاوز به مرزهای ایران را ندارد‌.

هیچ کشوری جرأت تجاوز به مرزهای ایران را ندارد

سردار سرلشکر عزیز جعفری ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: توانمندی‌های تیپ الغدیر یزد آن قدر بزرگ و مهم است که نمی‌توان راجع به آن حرفی زد و زبان از تعریف و تمجید آن قاصر است.

وی با اشاره به ارتقای آمادگی یگان‌های الغدیر یزد افزود: با عنایات خداوند این رزمایش که تنها بخش کوچکی از توانمندی‌های سپاه را به نمایش گذاشت، اقتدار و آمادگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در اوج قرار داد.

جعفری خاطرنشان کرد: رزمایش والفجر در واقع نمایش قدرت دفاعی و توان نظامی نیروی زمینی سپاه در برابر حملات احتمالی دشمن که از طرف جنوب به سمت مرکز ایران صورت می‌‌گیرد، است.

وی هم‌چنین با اشاره به حضور ناوهای آمریکا در خلیج فارس عنوان کرد: استکبار جهانی هر چه بیشتر توانمندی نظامی خود را در خلیج فارس به رخ بکشد، نتیجه معکوسی خواهد داشت، زیرا با آمادگی و نشان دادن توان دفاعی بیشتری از طرف کشور ایران در منطقه مواجه خواهد شد.

سردار جعفری در مورد علت برگزاری این رزمایش در کویر مرکزی یزد تصریح کرد: هیچ کشوری جرأت تجاوز به مرزهای ایران را ندارد چه برسد به داخل کویر،‌ این رزمایش فقط برای تمرین نیروهای زمینی سپاه در این منطقه برگزار شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این رزمایش در واقع تمرین دفاع در سواحل خلیج فارس است که اگر عملیات دریایی دشمن گسترده شود، بتوان در مقابل آن دفاع کرد.

سردار جعفری یادآور شد: در این رزمایش نیروهای زمینی سپاه آمادگی صد درصدی و کامل خود را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی برای حفظ امنیت در داخل مرزها و کشورهای منطقه خلیج فارس به نمایش گذاشتند.

وی افزود: این رزمایش پاسخ کوبنده‌ای در قبال تهدیدات آمریکا در زمینه تحریم نفتی علیه ایران است.

سردار جعفری ادامه داد: اقتدار و هماهنگی برای انجام نبردهای رزمی و تاکتیک‌ها و روش‌های نوین دفاعی مشترک بین نیروهای پیاده‌ گردان‌های بسیج تیپ الغدیر، نشان از قدرت این تیپ در برابر تهدیدات دشمن دارد.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول