اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش:

نیروهای مسلح دست هر متجاوزی را قطع می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب‌شرق گفت: دشمن باید بداند که نیروهای مسلح آماده هستند تا دست متجاوزان را قبل از رسیدن به مرز قطع کنند.

نیروهای مسلح دست هر متجاوزی را قطع می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امیر نادر علیدوست صبح امروز در آیین بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: ارتش به فرمان امام خمینی (ره) به عنوان سازمانی انقلابی و مؤمن به میدان آمد.

وی بیان داشت: نقش ارتش در اقتدار نظام جمهوری اسلامی و اقتدار بین‌المللی ایران روشن است، این مجموعه بزرگ در کنار دیگر نیروهای مسلح با فرماندهی مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب شد تا دشمن در سطح بین‌المللی عقب‌نشینی سیاسی و نظامی داشته باشد.

علیدوست با اشاره به نشست گروه 1+5 و سخنان مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا عنوان کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران موجب شد تا کاترین اشتون از موضع خود کنار آید و حق ایران را در استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای بپذیرند.

وی ارتش را به عنوان یکی از پایه‌های نیروهای مسلح در سطح بین‌الملل معرفی کرد و افزود: اکنون هیچ تهدیدی از چشمان تیزبین سربازان ارتش جمهوری اسلامی دور نمی‌ماند.

علیدوست تصریح کرد: پیام دیگر اقتدار ارتش، صلح، دوستی و آشتی برای کشورهای منطقه و جهان است.

ارشد نظامی ارتش در استان کرمان گفت: اکنون اعلام می‌کنیم که با آن چه در توان نظامی و رزمی ارتش است به میدان می‌آییم.

وی اجرای رژه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی را نمایشی از اقتدار این مجموعه در رویارویی با دشمن دانست و ابراز داشت: دشمن باید بداند که نیروهای مسلح آماده هستند تا دست متجاوزان را قبل از رسیدن به مرز قطع کنند.

علیدوست ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران طی 33 سال ثابت کرده و فرموده امام راحل خود را در پشتیبانی از ولایت‌فقیه اطاعت کرده و یک ارتش ولایی و حزب‌الله است.

وی افزود: مردم نیز بدانند که برای تأمین امنیت داخلی و خارجی، نیروهای زمینی، هوایی و دریایی به مرز خودکفایی کامل رسیده است.

علیدوست تصریح کرد: نیروهای ما برای حفاظت از میهن خود آماده شده‌اند و آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: این اقتدار را به مردم، فرماندهی کل قوا و مسئولان کشوری و لشکری تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول