اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ گزافه‌گویی، فرافکنی و تهدید ایران کار همیشگی دشمنان ‌است‌

دریادار سیاری: متجاوزان به مرزهای آبی ایران پشیمان می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توان رزمی بالای این نیرو گفت: متجاوزان به مرزهای آبی ایران از حرکت خود نتیجه مطلوبی نمی‌گیرد و پشیمان می‌شوند.

دریادار سیاری: متجاوزان به مرزهای آبی ایران پشیمان می‌شوند
‌به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حبیب‌الله سیاری در حاشیه اختتامیه جشنواره قرآنی و ورزشی نیروی دریایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گزافه‌گویی، فرافکنی و تهدید جمهوری اسلامی ایران کار همیشگی دشمنان نظام اسلامی است.
وی با بیان اینکه 31 سال از تهدیدات دشمنان می‌گذرد و مرزهای آبی کشور هیچ جایی برای دشمنان را ندارد، تصریح کرد: امروز ملت پشتوانه قوی و مستحکم ما هستند که تاکنون پیرو ولایت و رهبری بوده‌اند و بر اقتدار کشور افزوده‌اند.
سیاری بیان کرد: نیروی دریایی ایران از توان رزمی بالایی برخوردار است و در هیچ کجا و به هیچ دشمنی اجازه تعرض و توطئه را نمی‌دهیم و اگر فردی چنین خیالی را دشته باشد، نتیجه مطلوبی نمی‌گیرد و پشیمان بر می‌گردند.
وی درباره مأموریت در آب‌های آزاد عنوان کرد: برابر عرف بین‌الملل در آب‌های آزاد برای دفاع از منافع خود حضور داریم و انتظار این است که این حوزه را گسترده‌تر کنیم.
سیاری افزود: اگر منطقه ناامن شده و بحث دزدهای دریایی مطرح شود، مجبور هستیم تا هر کجا که نیاز باشد به پاسداری از منافع خود بپردازیم.
وی افزود: امروز شمال اقیانوس هند و خلیج عدن و محدوده باب‌المندب مورد تهدید دزدهای دریایی است و بیش از 90 درصد تجارت جهان و همچنین جمهوری اسلامی ایران از راه دریا انجام می‌شود و ما نیز براساس وظیفه و پاسداری از منافع ملت ایران، اقتدار حضور در همه جا را داریم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره اهداف جشنواره مسابقات گفت: این مسابقات مسیر و بستر را در زمینه‌های اعتقادی و جسمی آماده می‌کند تا با پرورش نیروهای خوب و کارآمد بتوانیم به اهداف بلند نیروی دریایی برسیم.
وی بیان کرد: جشنواره قرآنی و ورزشی پسران کارکنان نیروی دریایی در رشت و جشنواره همسران و دختران کارکنان نیروی دریایی هم در نوشهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول