اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علیرضا محجوب ‌در گفت‌وگو با ‌فارس:

ملت ایران‌ در برابر متجاوزان به حقوق ایران اسلامی کوتاه نخواهد آمد‌

خبرگزاری فارس: نماینده اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت ایران در برابر هرگونه رفتار خصمانه ایستادگی کرده و در برابر متجاوزان به حقوق ایران اسلامی کوتاه نخواهند آمد.

ملت ایران‌ در برابر متجاوزان به حقوق ایران اسلامی کوتاه نخواهد آمد‌
علیرضا محجوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: اختلاف‌نظرهای سیاسی طبیعی است و در تمام جوامع آزاد گروه‌های سیاسی نظرات خود را به صورت صریح اعلام می‌کنند.
وی تصریح کرد: در چنین شرایطی طبیعی است که اختلاف‌نظر پدید آمده و تا جایی که این اختلاف‌ها به چالش و تنش تبدیل نشود، امری مثبت است.
این مسئول در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه آیا اختلاف بر سر مسائل مهمی چون مباحث مربوط به منافع ملی نیز بی‌اشکال است؟ گفت: به طور قطع در اینگونه مسائل هر کسی که علاقه‌مند به توسعه و پیشرفت کشورش باشد، باید برای حفظ منافع ملی تلاش کند.
محجوب ادامه داد: به عنوان نمونه در مجلس شورای اسلامی نمایندگانی با گرایش‌های مختلفی چون اصلاح‌طلب و اصولگرا حضور دارند که در موارد متعددی دارای نظرات و دیدگاه‌های متنوع هستند.
وی متذکر شد: این نمایندگان در موارد بسیاری با هم اختلاف نظر دارند، اما زمانی که پای مصالح ملی به میان می‌آید، اختلافات را کنار گذاشته و برای تامین منافع ملی یک صدا می‌شوند.

فوریت کاهش روابط با انگلیس ابا کثریت آرا تصویب شد

نماینده اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مصوبه مجلس در مورد کاهش روابط با انگلیس اشاره کرد و گفت: این مصوبه با رای اکثریت نمایندگان مجلس تصویب شده و رای نمایندگان نشان دهنده هم نظر بودن اصلاح‌طلبان و اصولگرایان مجلس در این مورد خاص است.

مجلس اجازه خدشه‌دار شدن استقلال کشور را نمی‌دهد
 
محجوب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی که یکی از مهمترین آنها دستیابی به استقلال بود، اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس بر اساس سوگندی که خورده‌اند، اجازه خدشه‌دار شدن استقلال سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره کشور را نخواهند داد.
وی در ادامه به تحریم‌های تازه اروپا و آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی باید بدانند که ملت ایران در برابر هرگونه رفتار خصمانه ایستادگی کرده و در برابر متجاوزان به حقوق ایران اسلامی کوتاه نخواهند آمد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول