اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه سیدالشهدا(ع):

دشمن خیال تجاوز به ایران را فراموش کند

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه سیدالشهدا (ع) با تاکید بر آمادگی نیروهای مسلح ایران اسلامی گفت: دشمنان و استکبار جهانی خیال خام تجاوز به کشورمان را باید برای همیشه فراموش کند.

دشمن خیال تجاوز به ایران را فراموش کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، رژه نیروهای مسلح که از اقتدار و آمادگی کم‌نظیری برخوردار بودند، ظهر امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم با شکوه یگان‌‌های موتوری و مکانیزه مسلح، نواحی نمونه نیروی مقاومت بسیج اسلامشهر در واحدهای مختلف کارگری، اصناف‌، ادارات و بالاخره نیروهای نظامی و انتظامی رژه‌ای هماهنگ را برگزار و مسئولان شهری از این مراسم سان دیدند.
بر اساس این گزارش، سردار علی نصیری جانشین سپاه سیدالشهدا (ع) در این مراسم طی سخنانی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که ملت ایران همیشه آماده دفاع از مرزهای کشور است و هیچ کس نمی‌تواند عزت و آبروی ملت مسلمان ما را تهدید کند.
وی تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای غربی تصور می‌کردند که با حمله نظامی می‌توانند ملت ما را به زانو درآورند، اما بی اساسی این خیال خام خیلی بر همگان مشخص و معلوم شد.
این فرمانده ارشد نظامی با تاکید بر اینکه امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی به مراتب قوی‌تر از روزهای نخست انقلاب و دوران جنگ تحمیلی شده‌اند، گفت: دشمنان ما در صورت هر گونه حمله نظامی به ایران،‌ تا ابد پشیمان خواهند شد.
نصیری در بخش دیگری از سخنان خود به موج بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت:‌ این بیداری و بصیرت مسلمانان ناشی از انقلاب شکوهمند اسلامی است و امروز جهانیان به اقتدار ایران و تاثیرگذاری اندیشه اسلامی رهبری معظم انقلاب پی برده‌اند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول