اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان:

پاسخی کوبنده و دردناک به متجاوزان خواهیم داد

خبرگزاری فارس: انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان به مناسبت روز ملی خلیج فارس با صدور بیانیه‏ای تأکید کردند: پاسخی کوبنده و دردناک به متجاوزان به ایران اسلامی خواهیم داد.

پاسخی کوبنده و دردناک به متجاوزان خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان، دانش‏آموزان سمنانی در بیانیه‏ای تصریح کردند: هر گونه تلاش بیگانه برای زیاده‏خواهی و تعرض به ایران اسلامی را محکوم کرده و پاسخی کوبنده و دردناک به متجاوزان خواهیم داد.

در ادامه می‏خوانیم: سلام و درود بر خاک پاک ایران اسلامی که بهترین و غیورترین مردم تاریخ را در خود جای داده، دهم اردیبهشت‌ماه که به نام روز ملی خلیج فارس نام‌گذاری شده فرصتی برای تأکید مجدد بر حفظ و صیانت از تمامیت عرضی کشور اسلامیمان است.

هم‌چنین آمده است: ایران مهد دلیرمردانی است که برای حفظ دین و کشورشان از جان خود دریغ نکرده و در هشت سال دفاع مقدس حماسه‏ای آفریدند که رشادت‏هایشان در طول تاریخ جاودانه خواهد ماند.

در این بیانیه آمده است: نام غیر واقعی و مجعول "خلیج عربی" در اواسط دهه 1960 میلادی، یعنی حدود 50 سال قبل، به وسیله دو تن از کارگزاران انگلیسی در کشورهای عربی تحت قیمومیت آنها مطرح شد و سپس مورد بهره‏برداری نژادپرستان و قوم‏گرایان این کشورها قرار گرفت.

انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان تصریح کردند: خلیج فارس، نامی تاریخی و قانونی است و هر نوع تغییری در آن از سوی هر فرد یا سازمان و کشور، جرمی بین‏المللی به حساب می‏آید و این وظیفه نهادها و سازمان‏های بین‏المللی است تا با این جرم آشکارا مقابله کنند.

این بیانیه در پایان یادآور شده است: مجدداً تأکید می‏کنیم خلیج همیشه فارس و جزایر ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک جزو لاینفک سرزمین مقدس ایران است و دانش‏آموزان این مرز و بوم به نمایندگی از همه مردم قهرمان ایران و گوش به فرمان رهبر و مقتدایشان، هر گونه تلاش برای تعرض به ایران اسلامی را در نطفه خفه خواهند کرد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول