اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13 خرداد

25 هزار نفر از استان مرکزی راهی مرقد مطهر امام (ره) می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام بیش از 25 هزار نفر زائر از این استان به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

25 هزار نفر از استان مرکزی راهی مرقد مطهر امام (ره) می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا عسگری عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی اعزام زائران مرقد امام (ره) در اراک اظهار داشت: این تعداد زائر به وسیله 600 دستگاه اتوبوس و 100 دستگاه مینی‌بوس از نقاط مختلف این استان به تهران اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: تمام زائران مرقد مطهر امام(ره) به مدت یک روز زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: 2 هزار نفر نیز همزمان با 14 خرداد با حضور در بیت قدیمی امام (ره) در شهرستان خمین با بزرگ‌ترین شخصیت تاریخ معاصر تجدید عهد و پیمان می‌کنند.

عسگری ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته یک هزار نفر از زائرانی که از استان‌های مختلف کشور به تهران اعزام می‌شوند، در مسیر عبوری خود از بیت قدیمی امام راحل بازدید خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام(ره) تجدید میثاق با آن امام است اظهار داشت: اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون ایثارگری امام عزیز و شهدای گرانقدر است، برگزاری باشکوه برنامه‌های ارتحال امام یکی از ضروریات است و همه باید با شرکت در این برنامه‌ها گوشه‌هایی از زحمات آن مراد عزیزمان را ادای دین کنند.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه روح‌الله استان مرکزی تحولات امروز خاورمیانه و دنیای غرب را نتیجه بیداری امت اسلامی که امام خمینی (ره) بنیانگذار آن بوده دانست و تاکید کرد: دنیای غرب علیرغم همه پیشرفت‌ها امروز در مقابل این تحولات ناتوان مانده است، اما حضرت امام در سال‌های 42 و 44 مسائل امروز را پیش‌بینی می‌کردند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول