اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

صحت انتخابات در سه حوزه انتخابیه لرستان تایید شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: شورای نگهبان صحت انتخابات مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه‌ انتخابیه خرم‌آباد، دورود و ازنا و پلدختر را تایید کرد.

صحت انتخابات در سه حوزه انتخابیه لرستان تایید شد

حسین شریعت‌نژاد امروز در گفت‌وگو با فارس در خرم‌آباد ضمن قدردانی از حضور گسترده، پرشور و حماسی مردم لرستان در مرحله نخست و دوم انتخابات گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور گسترده مردم در هفت حوزه انتخابیه لرستان در مراحل اول و چهار حوزه انتخابیه در مرحله دوم به پایان رسید.

وی افزود: دوران رقابت انتخابات مجلس تمام شده و حال دوره رفاقت، کار، تلاش و هم‌دلی است و باید برای ساختن تلاش کنیم و نماینده منتخب نماینده همه مردم است و باید خدمت را سرلوحه‌ کار خود قرار دهد.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: مردم لرستان در مرحله نخست با حضور 71 درصدی خود رکورد جدیدی کسب کردند.

شریعت‌نژاد از مشارکت 96,5 درصدی در مرحله اول و بیش از 86 درصدی مردم پلدختر در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی افزود: مردم شهرستان پلدختر ضمن حضور گسترده خود در انتخابات، وفاق و هم‌نوایی ملی را به نمایش گذاشتند و بزرگ‌ترین فاکتور مثبت این دو مرحله از انتخابات میزان مشارکت بالای مردم در انتخابات بود که البته این حضور از مردم پلدختر قابل پیش‌بینی بود.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: از چهار حوزه انتخابیه لرستان در مرحله دوم، انتخابات سه حوزه تأیید و یک حوزه دیگر هنوز اعلام نشده است.

وی گفت: 20 هزار نفر شامل عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی، پشتیبانی و ستادی کار برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس نهم در این استان را برعهده داشته‌اند.

شریعت‌نژاد اظهار داشت: به همین منظور و برای جمع‌آوری آرای مردم در این مرحله از انتخابات 786 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در سطح چهار حوزه انتخابیه استان لرستان ایجاد شد.

استان لرستان در مجموع دارای هفت حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی، بروجرد و اشترینان، دورود و ازنا، سلسله و دلفان، کوهدشت، پلدختر و الیگودرز است و هر هفت حوزه در مجموع 9 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول