اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس:

انتخاب هیئت رئیسه در فضای مثبت انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس گفت: اصولگرایان با هم اختلاف مبنایی و عمیق نداشته و مطمئن هستم که انتخاب هیئت رئیسه مجلس نهم در فضای وحدت و همدلی برگزار خواهد شد.

انتخاب هیئت رئیسه در فضای مثبت انجام می‌شود

حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس نهم و رای و اعتماد دوباره آنها به اصولگرایان برای سومین بار پیاپی به طور قطع پیام مشخصی برای منتخبان مجلس دارد.

وی تصریح کرد: اعتماد مردم به یک جریان سیاسی هرگز به راحتی میسر نمی‌شود و فعالان سیاسی برای حفظ و تداوم این اعتماد باید تلاش بسیاری داشته باشند.

مردم از درگیری‌های سیاسی خسته شده‌اند

این مسئول با اشاره به شرایط حساس کشور در ابعاد داخلی و خارجی تاکید کرد: مردم از درگیری‌ها و اختلافات سیاسی خسته‌ شده و خواستار کار و تلاش مسئولان برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند.

کیایی‌نژاد تاکید کرد: معظم‌له امسال را با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری فرمودند و همه توان و ظرفیت کشور به جای اینکه صرف اختلافات جزیی شود، باید برای تحقق این مهم هزینه گردد.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی به طور قطع وحدت اصولگرایان در مجلس، ضمن اینکه کمک بسیاری به آرامش فضای سیاسی می‌کند، در حل مشکلات کشور موثر خواهد بود.

بهترین گزینه برای ریاست مجلس انتخاب می‌شود

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در ادامه به برگزاری نخستین جلسه مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه هفتم خرداد اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات مهم در آغاز کار هر دوره‌ای انتخاب رئیس  هئیت رئیسه خانه ملت است.

کیایی‌نژاد خاطرنشان کرد: در 2 دوره گذشته که اصولگرایان اکثریت مجلس را در اختیار داشتند، انتخاب رئیس و نواب رئیس در شرایط مناسب و با همگرایی و وحدت اصولگرایان انجام شد.

وی افزود: علت این است که اصولگرایان با هم اختلاف مبنایی و عمیق نداشته و مطمئن هستم که انتخاب هیئت رئیسه مجلس نهم نیز در فضای وحدت و همدلی برگزار خواهد شد.

کیایی‌نژاد در پایان تاکید کرد: به طور قطع اصولگرایان بهترین فرد را برای ریاست مجلس انتخاب کرده و این مهم را با وحدت انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ح2/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول