اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

امروز انجام شد

حضور سرزده حدادعادل در اسلامشهر در پاسخ به دعوت دانش‌آموزان یک مدرسه

خبرگزاری فارس: در پی ارسال نامه‌های دانش‌آموزان مدرسه مکتب‌الاحرار به رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، غلامعلی حدادعادل ظهر امروز در اسلامشهر حضور یافت و به احساسات کودکان پاسخ گفت.

حضور سرزده حدادعادل در اسلامشهر در پاسخ به دعوت دانش‌آموزان یک مدرسه

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در پی ارسال نامه‌های دانش‌آموزان کلاس سوم ابتدایی دبستان مکتب‌الاحرار به وی، ظهر امروز به صورت سرزده در این مدرسه حضور یافت.

حدادعادل طی سخنانی در بین دانش‌آموزان اظهار داشت: من امروز خوشحال هستم که در یک روز بهاری به دیدن گل‌های بهاری باغ علم و دانش در مدرسه مکتب‌الاحرار در شهرستان اسلامشهر آمده‌ام و از نزدیک با چهره معصوم این کودکان آشنا شدم.

وی افزود: من تک تک نامه‌ها و نقاشی‌ها و دل‌نوشته‌های شما کودکان را به دقت مطالعه کردم و خط‌های زیبایتان را دیده و لذت بردم و انرژی گرفتم، پیشنهادها و اظهارنظرهای جالب و سازنده‌ای داشتید، که ان‌شاءلله به کار خواهم بست.

رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی در این دیدار نسخه‌ای از کتاب سحرخیزان به همراه یک روسری به دانش‌آموزان هدیه کرد و افزود: امروز بعد از گذشت سی سال که این کتاب را نوشتم، خستگی از تن من بیرون رفت و احساس خوشحالی می‌کنم.

حدادعادل در جمع معلمان این مدرسه نیز طی سخنان کوتاهی بیان کرد: مطمئن باشید که کار معلمی گم نمی‌شود و اطمینان داشته باشید که فکر و اندیشه‌های معلمان همیشه توسط دانش‌آموزان به نسل‌های بعدی منتقل می‌شود و هیچ‌ گاه از بین نمی‌رود.

عضو شورای‌عالی آموزش و پرورش کشور افزود: من هنوز بعد از 46 سال تدریس در دانشگاه، خودم را یک معلم می‌دانم و از آموزش و پرورش فاصله نگرفته‌ام و خودم را به عنوان یک فرهنگی معرفی می‌کنم.

لزوم توجه نمایندگان به اعتبارات بازسازی مدارس

در ادامه این مراسم هم‌چنین محمود قنبرزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز طی سخنانی به تشریح وضعیت آموزشی این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: اگر آموزش و پرورش اسلامشهر امروز در سطح کشور حرفی برای گفتن دارد، به واسطه و برکت داشتن نیروهای انسانی فعال، پویا و کار‌آمدی است که در منطقه داریم.

وی افزود: با وحدت و هم‌دلی و اتحادی که بین مسئولان شهرستان با مجموعه آموزش و پرورش وجود دارد، بسیاری از مسائل و مشکلات ما حل و برطرف شده است و بقیه نیز با کمک و یاری آنها حل خواهد شد.

قنبرزاده با اشاره به عمر زیاد برخی از فضاهای آموزشی این منطقه گفت: ضرورت دارد که نمایندگان مجلس توجه بیشتری را به اختصاص اعتبارات به منظور بازسازی مدارس داشته باشند.

یادآور می‌شود که تعداد 24 دانش‌آموز کلاس سوم  ابتدایی آموزشگاه دخترانه مکتب‌الاحرار شهرستان اسلامشهر، به منظور انجام کارهای تحقیقی و درسی خود، اقدام به نوشتن نامه و دل‌نوشته و کشیدن نقاشی برای یک مسئول کرده و آثار خود را به درب منزل غلامعلی حدادعادل رسانده و درخواست توجه مسئولان به دانش‌آموزان مناطق مختلف کشور از جمله این شهرستان شدند و نیز در نامه‌های خود پیشنهاداتی را در بهتر شدن زمینه و مطالب کتب آموزشی و درسی و ... داده بودند که به دنبال آن امروز حدادعادل شخصاً در این مدرسه حضور یافت و به ابراز احساسات کودکانه این دانش‌آموزان پاسخ گفت.

انتهای پیام/ل10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول