اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد خراسان‌شمالی مطرح کرد

حمایت 19 هزار حامی از ایتام کمیته امداد خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی گفت: در حال حاضر 19 هزار و 933 حامی از ایتام این نهاد حمایت می‌کنند.

حمایت 19 هزار حامی از ایتام کمیته امداد خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی به آدرس اینترنتی http://www.nkh-emdad.ir، محمد بلوچی اظهار داشت: هم‌اکنون 19 هزار و 933 حامی از 6 هزار و 184 یتیم زیر پوشش حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حامیان کمک‌های خود را به صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام اهداء می‌کنند، افزود: مبالغ کمکی در سرفصل‌های جهیزیه، فرهنگی و تحصیلی و احداث و تعمیر مسکن و بخش زیادی از آن به عنوان سرمایه آتیه آنان پس‌انداز می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی با بیان اینکه حامیان سال گذشته 27 میلیارد و 358 میلیون ریال به ایتام تحت حمایت خود کمک کردند که از میزان 21 میلیارد و 505 میلیون ریال نقدی و مابقی غیرنقدی بوده است، افزود: از ایتام زیر پوشش این نهاد 4 هزار و 801 یتیم زیر 18 سال هستند.

وی تصریح کرد: خانواده‌های ایتام مددجو از تمامی خدمات متفاوت این نهاد علاوه بر حمایت حامی برخوردار هستند. 

بلوچی مشارکت و حضور حامیان و نیکوکاران را در راستای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری مهم دانست و گفت: در حقیقت این نهاد با جذب خیران و حامیان ایتام سعی بر این دارد ابتدا حضور نیکوکاران را در خدمت‌رسانی به محرومان پررنگ کند و پس از آن نیز با استفاده از راهکار آنان، مسائل و مشکلات مادی و عاطفی مددجویان را حل و فصل کنند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های نقدی حامیان به صورت ماهانه به حساب ایتام واریز می‌شود، اظهار داشت: کمک‌های غیرنقدی نیز از قبیل خرید لوازم خانگی، پوشاک، تهیه جهیزیه و پرداخت هزینه تحصیلی مددجویان در طول سال با توجه به نیاز ایتام توسط حامیان پرداخت می‌شود. 

معاون حمایت  و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 21 یتیم زیر 18 سال در سطح استان بدون حامی هستند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول