اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با راه اندازی شبکه حامی یابی در کمیته امداد؛

حامیان ایتام در خراسان شمالی افزایش یافتند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: راه اندازی شبکه حامی یابی در کمیته امداد موجب جذب بیشتر نیکوکاران و حامیان ایتام در خراسان شمالی شده است.

حامیان ایتام در خراسان شمالی افزایش یافتند
 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار داشت: در اجرای طرح شبکه حامی یابی، نیروهای کمیته امداد در  تماس با نیکوکاران استان و آشنایی آنان از وضعیت زندگی ایتام، حامیان را به سمت حمایت از افراد بی سرپرست هدایت می‌کنند که این باعث شده است تا جذب حامی از رشد چشمگیری نسبت به سالیان گذشته برخوردار باشد.
وی اضافه کرد: تا سال گذشته 12 هزار و 75 حامی از ایتام حمایت می‌کردند که با راه اندازی و فعالیت مستمر شبکه حامی یابی از ابتدای سال تاکنون 3 هزار و 575 نیکوکار به این افراد اضافه شده‌اند.
حسین‌پور با بیان اینکه در حال حاضر 15 هزار و 650 نیکوکار از ایتام خراسان شمالی حمایت می‌کنند گفت: این حامیان تا به الآن  6 هزار و 703 یتیم استان را زیر پوشش خود قرار داده‌اند.
وی تصریح کرد: نیکوکاران  علاوه بر پرداخت وجوهات ماهیانه خود به ایتام در طول سال نیز کمک‌های  غیر نقدی از قبیل پوشاک، لوازم خانگی، جهیزیه و دیگر مایحتاج زندگی را به آنان ارائه می‌دهند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی یادآور شد: نیکوکاران خیر طی امسال مبلغی بالغ بر 10 میلیارد و 313 میلیون ریال  به صورت نقدی و غیر نقدی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی کمک کردند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز 31 نفر از ایتام زیر 18 سال و 2 هزار و 933 نفر از ایتام بالای 18 سال بدون حامی هستند که شبکه حامی این نهاد در تلاش است تا پایان سال  افرادی را برای  حمایت از این ایتام جذب کند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول