اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد نایین خبر داد:

حمایت 350 حامی از ایتام نایین

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نایین گفت: طرح اکرام ایتام نایین، حدود 350نفر حامی، حمایت از ایتام شهرستان را تقبل کردند.

حمایت 350 حامی از ایتام نایین
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین نصیریان پیش‌ازظهر امروز در جلسه رابطان افتخاری کمیته امداد در ادارات و شرکت‌ها در محل مجتمع فرهنگی تربیتی امام علی(ع) نایین در جمع این رابطان اظهار داشت: طرح‌های زیادی در سطح شهرستان نایین تاکنون به اجرا در آمده که یکی از موفق‌ترین آنان، طرح اکرام ایتام است.
وی با اشاره به وجود بیش از 110نفر یتیم در شهرستان نایین ادامه داد: تاکنون در این طرح بیش از یک میلیون نفر حامی در سراسر کشور کودکان یتیم را تحت پوشش قرار که این آمار در شهرستان نایین حدود 350 نفر است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نایین تصریح کرد: یکی دیگر از طرح‌های در حال اجرا در شهرستان، طرح شفاست که در آن حامیان و خیرین هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج نیازمند را تقبل می‌کنند.
وی ادامه داد: تاکنون در این طرح 105نفر شرکت کرده‌اند و ماهانه حدود 7.5 میلیون ریال برای بیماران نیازمند جمع آوری می‌شود.
نصیریان با اشاره به اجرای طرح کوثر افزود: این طرح مربوط به تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند است که در حال حاضر در مراحل ابتدایی اجرای آن در شهرستان هستیم.
وی اضافه کرد: طرح برکتی نیز طرحی دیگر است که در آن کارکنان و حقوق بگیران با قبول پرداخت چهار رقم آخر فیش حقوقی‌شان به یاری نیازمندان می‌آیند که تاکنون در این طرح نیز حدود 50نفر ثبت نام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده و فرهنگ سازی مناسب، بیش از 200نفر در سطح شهرستان نایین در این طرح شرکت کنند.
این مسئول افزود: کمیته امداد در جهت توانمندسازی خانواده‌ها و ایجاد اشتغال و تا مین بخشی از سرمایه کار، اعطای وام خودکفایی و مشاوره در این زمینه را در دستور کار خود دارد که تاکنون توانسته بیش از 40مورد وام خودکفایی به اقشار نیازمند و مددجویان تحت پوشش اعطا کند.
وی تاکید کرد: بیمه سرپرست خانوار و تأمین سرانه برای نیازمندان و پرداخت بیمه تا سقف پنج سال توسط امداد، بیمه زنان سرپرست خانوار و صندوق مستمری روستایی برای افراد بالای 60سال از دیگر طرح‌های کمیته امداد شهرستان نایین بوده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول