اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام (ره) دشتی خبر داد

افزایش چشمگیر حامیان ایتام در دشتی

خبرگزاری فارس: مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتی از افزایش چشمگیر تعداد حامیان ایتام در دشتی در ابتدای سال 91 خبر داد.

افزایش چشمگیر حامیان ایتام در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر احمدرضا بحرینی صبح امروز در نشست مدیران کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: در راستای سیاست‌های جدید امداد مبنی بر جذب هر چه بیشتر مساعدت‌های حامیان، در سال 91 واحد طرح اکرام شهرستان دشتی موفق به افزایش تعداد حامیان از 417 نفر به 549 حامی شد.

بحرینی با اشاره به 984 میلیون ریال اعتبار جذب شده برای کمک به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خاطر نشان کرد: همچنین 5 میلیون و 500 هزار ریال عیدی برای ایتام تحت حمایت در قالب وجوه نقدی و کارت هدیه و مبلغ 58 میلیون ریال بابت پرداخت اقساط مسکن روستایی به ایتام واریز شده است.

بحرینی گفت: همچنین بسته‌های فرهنگی و پوشاک برای خانواده‌های دارای یتیم به ارزش 4 میلیون و 160 هزار ریال در ابتدای سال 91 پرداخت شده است.

رئیس اداره فرهنگی آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر نیز از اهدای 70 عدد کارت هدیه به 70 دانش‌آموز مددجوی ممتاز بوشهری خبر داد.

رضا یاری منفرد اظهار داشت: با عنایت به تحلیل نتایج تحصیلی دانش‌آموزان مجتمع‌های شبانه‌روزی در نیمسال اول تحصیلی و پیشرفت و ارتقاء وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان در چهار مجتمع 70 عدد کارت هدیه 200 هزار ریالی به 70 نفر از دانش‌آموزان ممتاز در این مجتمع‌ها برای تشویق اهدا شد.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر ریگ نیز گفت: در سال گذشته برای مددجویان بندر ریگ 354 فرصت شغلی ایجاد شده است.

علی تاسا اظهار داشت:  درکمیته امداد بندر ریگ در سال 90 در بحث فرصت‌های شغلی و وام‌های پرداختی در زمینه‌های اشتغالزایی، مشاغل خانگی، کارانگیزی خانواده‌های تحت حمایت و موردی تعداد 354 فرصت شغلی در بخش ریگ ایجاد شده است.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر ریگ افزود: مبلغ 16 میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر در بندر ریگ هزینه شده که نسبت به سال گذشته از رشد بسیار بالایی برخوردار بوده است.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول