اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش خبر داد:

کمک 838 میلیون ریالی حامیان ایتام در شوش

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش از کمک 838 میلیون ریالی حامیان ایتام در این شهرستان در سال ‌جاری خبر داد.

کمک 838 میلیون ریالی حامیان ایتام در شوش
علی ظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: در سال‌ جاری حامیان ایتام در این شهرستان بیش از 838 میلیون و 729 هزار ریال به حساب ایتام در این شهرستان واریز کرده‌اند که این رقم در جای خود بسیار قابل توجه است.
وی با اشاره به اینکه در این شهرستان ایتام بسیار زیادی زیر پوشش کمیته امداد هستند، افزود: در این شهرستان بیش از 439 یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شوش هستند.
وی با اشاره به تعداد حامیان ایتام در این شهرستان تاکید کرد: در این شهرستان بیش از 650 حامی ایتام وجود دارد و همه کمک‌های حامیان به حساب شخصی ایتام واریز می‌شود.
این مقام مسئول با اشاره به تلاش‌های انجام شده در این باره تاکید کرد: در سال ‌جاری در سطح شهرستان شوش همه ایتام موجود در این شهرستان تحت حمایت حامیان خیر قرار دارند و این امر در اداره این افراد کمک بسیار زیادی می‌کند.
ظاهری با تاکید بر اینکه کمک‌ها بدون واسطه به حساب ایتام واریز می‌شود، تاکید کرد: در این بین هیچکس نقشی ایفا نمی‌کند بلکه تنها حامی و یتیم به صورت واریز وجه نقد با هم ارتباط دارند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش تاکید کرد: حامیان ایتام شهرستان شوش در زمان مقرر وجه متقبل شده را به حساب ایتام واریز می‌کنند و از این نظر مشکلی وجود نداشته است.
شهرستان شوش در شمال استان خوزستان واقع است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول