اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان:

استان اصفهان مقام نخست جذب تعداد حامی برای ایتام را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان توانست در سال 90 علاوه بر موفقیت‌های بزرگ در خودکفایی خانوارهای زیر پوشش مقام نخست جذب تعداد حامی برای ایتام را کسب کند.

استان اصفهان مقام نخست جذب تعداد حامی برای ایتام را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدجواد صدق ظهر امروز در آیین معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به فعالیت 30 ساله خود و توفیق هشت ساله خود در اصفهان به محرومان اظهار داشت: همواره در خدمت نظام جمهوری اسلامی بودم چنانکه در دوران دفاع مقدس و پس از جنگ در دوران سازندگی 20 سال مسئول کمیته امداد جهرم در منطقه محروم، سه سال کمیته امداد استان هرمزگان و هشت سال اصفهان و مدتی را در لبنان خدمت داشته‌ام.

وی با بیان اینکه در مدت خدمت صادقانه خود مدت 30 سال همواره کمک به محرومان را به صورت شفاف و مقتدرانه دنبال کرده است، افزود: در استان اصفهان طی این هشت سال گام‌های مثبتی با مشارکت مردم و خیّران صورت گرفت.

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه سمت‌های ما انتصابی است و فقط خدمت خوب ماندگار و در صحنه تاریخ جاودانه می‌ماند، تصریح کرد: عناوین و مسئولیت‌های افراد ماندگار نیست و آنچه در طول خدمت می‌ماند اخلاص و صفای باطن و خدمات ماندگار است.

وی با تاکید به اینکه کار با زاویه دید خدمتگزاری دارای ارزش است، بیان داشت: زمینه توفیق خدمت رسانی در استان اصفهان با توجه به وجود خیّران فراهم است که با کمک آنها می‌توان به محرومان کمک کرد.

صدق با اشاره به گزارش کوتاهی از خدمات هشت ساله خود در استان اصفهان بیان داشت: اقدامات شاخصی در استان اصفهان در زمینه اشتغال و خودکفایی صورت گرفت.

وی ساخت پروژه‌های بزرگی هم‌چون سالن شهید آوینی، شهید کاظمی و اردوگاه شیخ بهایی و ساخت خوابگاه فریدن برای دانش‌آموزان را از مهم‌ترین اقدامات این نهاد برشمرد.

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان ساختمان اداری شهرضا، فلاورجان، مناطق چهارگانه اصفهان گلپایگان، تیران و کرون، هرند و ورزنه را از دیگر خدمات برشمرد.

وی نتایج خدمت خود در هشت سال فعالیت در کمیته امداد را کسب رتبه برتر کارآفرینی و اشتغال در سال 87-88 در بین کمیته امداد سراسر کشور دانست و بیان داشت: در سال 88 ـ 89 استان اصفهان توانست کسب مقام نخست ارزیابی عملکرد استان در بین دستگاه‌های وابسته را کسب کند.

صدق بیان داشت: در سال 90 استان اصفهان مقام نخست جذب تعداد حامی برای ایتام را کسب کرد و اکنون به ازای هر یتیم پنج حامی وجود دارد.

به گزارش فارس، محمدجواد صدق در سال 90 موفق به کسب رتبه مدیر برتر در بحث اشتغال شد.

*اصفهان ظرفیت بالای برای حضور خیّران دارد

هم‌چنین در این مراسم، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه زمینه توفیق خدمت به محرومان یک بار دیگر حاصل شد، اظهار داشت: در سه دهه کمیته امداد خدمات خوبی به محرومان ارائه داده است که امید می‌رود در دهه عدالت و پیشرفت خدمات بیشتری به محرومان ارائه شود.

مهدی مجلس‌آرا افزود: استان اصفهان در کمک به محرومان زبانزد و الگوی کشور است چنانکه 500 خیریه فعال در استان اصفهان نشانه عزم جدی مسئولان برای خدمت به محرومان است.

وی تصریح کرد: باید بیش از این از خیریه‌ها استفاده کرد و با همت همه همکاران در استان اصفهان و عزم جدی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان از این توان بهره برد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان اضافه کرد: در نظر دارم براساس دستورالعمل‌ها و سرپرستی امداد تمامی توان خود را به کار گیرم تا از همه ظرفیت‌ها استفاده و شاهد موفقیت خانواده نیازمند استان باشیم.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول