اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی خبر داد

حمایت 9 هزار حامی از ایتام خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: طی سال گذشته 9 هزار و 819 نفر حامی سرپرستی 3 هزار و 692 نفر یتیم را بر عهده گرفتند.

حمایت 9 هزار حامی از ایتام خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی، محمد اکبری تعداد حامیان داخل استان را 5 هزار و 552 نفر و حامیان خارج استان را 4 هزار و 191 نفر عنوان کرد.

وی افزود: حامیان طی سال گذشته بالغ بر 20 میلیارد و 299 میلیون ریال به ایتام تحت حمایت کمک کردند که این مبلغ نسبت به سال 1389 از رشد 50 درصدی برخوردار بوده است.

*انعقاد تفاهمنامه همکاری مابین کمیته امداد و تبلیغات اسلامی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: در راستای توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی تفاهمنامه همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی استان منعقد کرد.

اکبری گفت: همکاری در تجلیل از روحانیان و فعالان بخش‌های مختلف پشتیبانی و تهیه ملزومات مورد نیاز برای همایش‌ها، دعوت از گروه‌های هدف برای شرکت در کلاس‌های تعریف شده از تعهدات این نهاد در این تفاهمنامه است.

وی در مورد تعهدات سازمان تبلیغات اسلامی استان افزود: همکاری در اطلاع رسانی و تبلیغات در زمینه سنت‌های حسنه انفاق و پرداخت وجوه شرعی(زکات)، همکاری در غالب ستاد زکات استان و اعزام مبلغ در مناسبت‌های خاص، همکاری در زمینه اجرای طرح های آموزشی افراد تحت حمایت امداد امام از قبیل طرح فلاح، آموزش خانواده و تأمین مربی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی یادآور شد: همکاری در زمینه معرفی فعالیت‌ها و خدمات این نهاد به مردم برای مشارکت هرچه بیشتر در کمک‌رسانی به خانواده‌های محروم، همکاری و حضور در زمینه طرح‌های برکت، اکرام ایتام، محسنین، جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها و مناسبت‌های اسلامی، تعیین و معرفی نماینده برای جمع‌آوری صدقات و انفاقات سازمان مربوطه و ارائه به امداد و کمک در ایجاد هسته‌های مردمی از دیگر تعهدات این سازمان است.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول