اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

راه انقلاب ادامه می‌یابد / تولیدات کشورمان از استانداردهای جهانی برخوردار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرند گفت: مسیر و راهی را که انقلاب اسلامی آغاز کرده، ادامه می‌یابد.

راه انقلاب ادامه می‌یابد / تولیدات کشورمان از استانداردهای جهانی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از ایثارگران، توصیه ‌به صبر و تحمل در پیشبرد اهداف انقلاب را مورد اهمیت قرار دادند.

وی بیان داشت: رهبری فرمودند "ما مسئولان ‌با ایستادگی و حرکت درست‌، جامعه را هم تشویق می‌کنیم و البته باید بدانیم که این حرکت ملت ایران با خستگی و بی‌حوصلگی بعضی افراد‌، دچار تزلزل و انحراف نمی‌شود".

کرمی‌پور عنوان کرد:‌ راهی را که انقلاب اسلامی آغاز کرده، ادامه می‌یابد و شما دیدید ‌کسانی که در جریان حرکت عمومی ملت‌ بار مسئولیت را بر زمین نهادند‌، بلافاصله جوان‌های با‌ روحیه آن را بر‌داشته و ان‌شاء‌الله به منزل می‌رسانند.

وی با اشاره به سخنان‌ ‌دبیر شورای امنیت ملی ابراز داشت: وی اعلام کرد که ایران در بسته پیشنهادی خود موضوعات غیر‌ هسته‌ای از جمله مسئله بحرین را مطرح کرده و در مدت باقیمانده‌ تا نشست مسکو کارشناسان دیدار‌هایی با یکدیگر دارند.

امام جمعه زرند در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با اشاره به شهادت دهمین امام هادی (ع) به موضوع اخلاق خوب از نظر این امام همام پرداخت و گفت: در قرآن و روایت به مسائل اخلاقی توجه خاصی شده است، زیرا پیامبر (ص) مسئولیت خود را چنین اعلام می‌فرمایند که "من برای کامل کردن مسائل اخلاقی مبعوث شده‌ام".

کرمی‌پور خاطر نشان کرد: بر این اساس امام هادی (ع) به مسائل اخلاقی توجه و‌یژه‌ای دارند و در مورد غصب و خشم می‌فرمایند "غصب و تندی در مقابل کسی که توان مقابله با آن را نداری، علامت عجز و ناتوانی و در مقابل کسی که زورت می‌رسد، علامت پستی و رذالت است".

وی عنوان کرد: به مناسبت سال تولید ملی‌ و حمایت از کار و سرمایه ‌ایرانی در هفته ‌گذشته‌ بازدیدی از کارخانه واگن‌سازی زرند‌ صورت گرفت که باید از کار و تلاش فرزندان این سرزمین تشکر ‌کرد‌.

کرمی‌پور تصریح کرد: کارخانه واگن‌سازی‌ زرند‌ در چهار محور ‌واگن مسافربری، واگن‌های‌ سیار، واگن‌های مترو و تعمیر واگن‌های فرسوده فعالیت می‌کند و ‌تولید‌ات این کارخانه از استانداردهای جهان که فرانسه حرف اول را در جهان می‌زند، برخوردار است.

وی گفت: بعضی از مهندسان این کارخانه طرح‌های ساخت بعضی از قسمت‌ها را داده‌ و کشورهای خارجی نیز در ساخت واگن‌های خود تجدید نظر کرده‌اند.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول