اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین‌زهرا:

بویین‌زهرا 500 شهید را تقدیم انقلاب کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا گفت: این شهرستان در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی 500 شهید والامقام و سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

بویین‌زهرا 500 شهید را تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، سجاد اینانلو چهارشنبه شب در مراسم دیدار با جمعی از خانواده‌های شهید عملیات بیت‌المقدس که در روستاهای آراسنج و خونان بخش مرکزی شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد، با تبریک سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: توسل رزمندگان در شب‌های عملیات به ائمه اطهار قدرتی را برای رزمندگان و بسیجیان به وجود می‌آورد که سبب پیروزی آنان و شکست خفت‌بار دشمنان می‌شد.

وی با بیان اینکه شهرستان بویین‌زهرا در ایام جنگ تحمیلی 500 شهید سرافراز را نثار آرمان‌های جمهوری اسلامی کرده است، افزود: بخش‌های مرکزی، دشتابی و رامند 18 شهید را در عملیات بیت‌المقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به دستاوردهای ارزشی انقلاب اسلامی تصریح کرد: اعتماد مردم به جمهوری اسلامی همواره پشتوانه اصلی و مهم برای این نظام اسلامی و مردم‌محور بوده است.

اینانلو حضور مداوم ملت در عرصه‌های حمایت از جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را مهم‌ترین عامل پایداری و یکپارچگی نظام در طول 33 سال گذشته عنوان و بیان کرد: دشمنان با هر بار حضور و نقش‌آفرینی مردم در صحنه‌هایی مانند انتخابات به شدت وحشت‌زده شده و با خفت مجبور به ترک صحنه شده‌اند.

وی ادامه داد: امروز ملت ایران اسلامی با توکل بر خداوند متعال و پیروی از ولی فقیه در مسیر اقتدار و پیشرفت همه‌جانبه قرار گرفته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا نقش جوانان و نوجوانان در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی را بسیار مهم و ضروری دانست و عنوان کرد: جوانان به عنوان آینده‌سازان کشور وظیفه دارند تا با کسب تقوا و یادگیری علوم گوناگون سبب بیمه شدن کشور از آسیب دشمنان و کینه‌ورزان شوند.

اینانلو با اشاره به لزوم حفظ بصیرت و شناخت همه‌جانبه برای مبارزه با دسیسه‌های دشمنان، بیان کرد: بیداری و همچنین آگاهی از شرایط زمانه سبب شکست دشمن در پروژه‌ها و نقشه‌های شوم آنان می‌شود.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته توسط بنیاد شهید بیان کرد: دیدار مداوم و مستمر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، توجه و رسیدگی به مشکلات رزمندگان در طول ایام سال و همچنین برپایی محافل فرهنگی و مذهبی برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر از شاخص برنامه‌های انجام شده بنیاد شهید و امور ایثارگران بویین‌زهرا در سال 90 است.

در خاتمه این دیدار فرماندار و جمعی از مسئولان بویین‌زهرا با اهدای لوح و هدایایی به خانواده‌های معظم شهید علیرضا محمدی‌خونانی از روستای خونان و همچنین شهیدان محمد و قربانعلی محمد خوانی از آنان قدردانی کردند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول