اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه قدس:

کاخ سفید همچنان از ترس انقلاب می‌لرزد

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه قدس گفت: انقلاب اسلامی خاکریزهای استکبار جهانی را شکسته است و کاخ سفید همچنان از ترس انقلاب می‌لرزد.

کاخ سفید همچنان از ترس انقلاب می‌لرزد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس سردار اسماعیل قاآنی چهارشنبه شب در همایش بزرگ بیت‌المقدس در شهرستان فردوس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ندای آزادی را در سراسر جهان طنین‌انداز کرده و همه کشورهای اسلامی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نه تنها کاخ سفید را لرزاند بلکه همه مدعیان قدرت را تکان داد و از این‌ رو استکبار جهانی از همان روزهای نخست شکل‌گیری انقلاب اسلامی بنای ستیزه را گذاشت.

جانشین سپاه قدس تصریح کرد: تحمیل جنگ هشت ساله به ایران اسلامی برای پیشگیری از حرکت فزاینده و بیدارکننده انقلاب اسلامی در سطح جهان بود.

قاآنی یادآور شد: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس از کمترین امکانات و تجهیزات برخوردار بودند ولی با این وجود یک شب نیز برای دشمن خواب راحتی نگذاشتند.

وی گفت: دشمن از تجهیزات نظامی و امکانات بسیاری برخوردار بود و رزمندگان ما در برابر این امکانات پیشرفته دشمن به نیروی ایمان، اخلاص و تقوا مجهز بودند.

جانشین سپاه قدس افزود: با نگاهی به تاریخ 100 ساله کشورهای اسلامی و ایران اسلامی به عنوان کشور شیعی، مسلمان و با سابقه درخشان متوجه می‌شویم که تقریبا همه کشورهای اسلامی در سیطره صلیبی‌ها و صهیونیست‌ها بوده‌ و هستند.

قاآنی تصریح کرد: امام راحل 33 سال پیش با توکل به خدا و بر مبنای مکتب اسلام و همچنین با همیاری مردم فداکار ایران اسلامی توانست با عزت، اقتدار و صلابت مملکت را از دست صلیبیون و نوکران آنها بیرون آورد.

جانشین سپاه قدس با اشاره به تحریم‌های دشمن گفت: این تحریم‌ها موضوع جدیدی نیست بلکه از نخستین روزهای انقلاب اسلامی وجود داشته و دشمن با این تحریم‌ها قصد دارد که عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببرد.

قاآنی افزود: مملکت اسلامی ایران با وجود همه تحریم‌ها در برابر دشمنان ایستاده و این ایستادگی و مقاومت، دشمن را شگفت‌زده کرده است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول