اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع):

کج‌اندیشی ‌برخی مسئولان حرکت انقلابی ملت را منحرف نمی‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) گفت: دشمنان بدانند کج‌اندیشی و مرعوب شدن برخی از مسئولان، حرکت انقلابی ملت ایران را منحرف نخواهد کرد.

کج‌اندیشی ‌برخی مسئولان حرکت انقلابی ملت را منحرف نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مهدی مهدوی‌نژاد صبح امروز در مراسم صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح استان قم که به مناسبت سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر در میدان بزرگ امام خمینی(ره) قم برگزار شد اظهار کرد: فتح خرمشهر فتح خاک نیست زیرا در چنین روزی دست قدرت حق از آستین رزمندگان اسلام بیرون آمد و سرزمین مقدس ایران را از دست مزدوران آمریکای جهان‌خوار خارج کرد.

وی افزود: خرمشهری که جنایت‌کاران بعثی آن را به خون کشیده و خونین شهرش کرده بودند توسط رزمندگان اسلام آزاد شد و پرچم «لا اله الا الله» بر فراز آن به اهتزاز درآمد.

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) با اشاره به فرازهایی از پیام امام راحل(ره) به مناسبت آزادسازی خرمشهر گفت: این شهر پس از 34 روز مقاومت مظلومانه رزمندگان اسلام به تصرف دشمن درآمد اما پس از 575 روز، در سوم خردادماه سال 61 و تنها با اجرای 48 ساعت عملیات نیروهای اسلام، به میهن بازگشت.

وی فتح خرمشهر را فتح ارزش‌های والای انسانی دانست و تصریح کرد: این حماسه عظیم، پیام آزادی، مقاومت و ایستادگی را از گلدسته‌های مسجد جامع خرمشهر به تمام جهان صادر کرد به همه ملت‌ها فهماند که می‌توان در مقابل استکبار ایستادگی کرد.

مهدوی‌نژاد ادامه داد: آزادی تونس، یمن، مصر و دیگر کشورهای اسلامی و نیز بیداری اسلامی در کشورهای شمال آفریقا، ادامه فتح خرمشهر بود.

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) با اشاره به تجمع نیروهای مسلح استان قم در جوار بارگاه نورانی کریمه اهل‌بیت(ع) بیان داشت: ما با تمسک به حبل‌الله و با بصیرت و آگاهی به ریسمان ولایت چنگ زده و در مقابل طوفان حوادث ایستاده‌ایم.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند کج‌اندیشی و مرعوب شدن برخی از مسئولان، حرکت انقلابی ملت ایران را منحرف نخواهد کرد.

مهدوی‌نژاد با اشاره به سالروز پیروزی ملت ایران و آزادسازی خرمشهر گفت: ما با صدای رسا به شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی اعلام می‌کنیم که تا آخرین قطره‌های خون خود راه مقدس آنها را ادامه داده و از اهداف مقدسشان پاسداری خواهیم کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول