اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

امام با آموزه‎های وحیانی انقلاب را مدیریت کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: انقلاب اسلامی با ادبیات دین شکل گرفت و امام راحل، با گفتمان آموزه‎های وحیانی انقلاب را مدیریت کرد.

امام با آموزه‎های وحیانی انقلاب را مدیریت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی در جمع مردم گرگان اظهار داشت: به دلیل گستردگی مباحث دینی در شکل‎گیری انقلاب اسلامی که با زیاده‎خواهی مستکبران هم سازگار نبود، از ابتدای پیروزی انقلاب مخالفت‎های بسیاری در راه پیشرفت آن از خود بروز دادند.

وی با بیان اینکه اقدامات مستکبران برای جلوگیری از توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران بوده است خاطر نشان کرد: معاندان برای کنترل افکار و اعمال ما، جنگ را بر ما تحمیل کردند، اما رهبر کبیر انقلاب اسلامی با پشتوانه وسیع مردمی، دشمنان را منکوب و سرکوب، وادار به عقب‎نشینی کردند.

جمشیدی با اشاره به ادعای صدام که صهیونیست و انگلیس را حامی خود دیده و مدعی بود که تهران و ایران را در کمتر از یک هفته فتح می‌کند گفت: صدام به مدت 35 روز با وجود دست خالی بودن نیروهای ایرانی، حمله وسیعی از زوایای مختلف آغاز کرد و با وجود استقامت مردم، خرمشهر را اشغال کرد.

وی تصریح کرد: اما طولی نکشید که با مدیریت امام، بسیج مردمی و وحدت، صحنه جنگ برگشت و مردم جواب استقامت خود را گرفتند و برخلاف گذشته که یا دفاع می‎کردیم و یا عقب‎نشینی، این بار با هجوم بر دشمن، آنها را وادار به عقب‎نشینی کردیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه در آن زمان فقط یک قطعنامه از سوی سازمان بین‎الملل با مضمون اینکه از زور گفتن به یکدیگر پرهیز کنید تصویب شد گفت: آمریکایی‎ها با زیرکی خود نیز قطعنامه 514 را تصویب کردند که آتش‎بس برقرار شود، که طی آن صدام تجدید قوا کرده و مجددا حمله کند.

جمشیدی ادامه داد: پاسخ ایران در برابر این خواسته، موافقت مبنی بر آتش‎بس منتهی به صلح بود، بدین معنا که متجاوز مشخص شده و خسارت خود را متحمل شود.

وی با بیان اینکه گفتمان ما گفتمان امام و شهداست افزود: زمانی که سخن از مردم‎سالاری دینی به میان می‎آوریم، نه فقط در حد شعار باشد، بلکه باید همزمان حضور مردم که نظام خود را هدایت می‎کنند را نیز تقویت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه دانش عمومی و داوطلبی از ویژگی‎های مشارکت مردمی است خاطر نشان کرد: ارج نهادن به این نعمت عظیم که در اختیار ملت بزرگ ایران قرار دارد، باید در رئوس کاری مسئولان نظام قرار گیرد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول