اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه هنری مازندران:

هنر تئاتر در شهرستان‌ها از کمبود مخاطب رنج می‌برد

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه هنری مازندران گفت: هنر تئاتر در شهرستان‌ها از کمبود مخاطب رنج می‌برد.

هنر تئاتر در شهرستان‌ها از کمبود مخاطب رنج می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، همایش بزرگ « هنر حماسه » به مناسبت سی امین سالروز آزادسازی خرمشهر  بعدازظهر امروز با حضور هنرمندان برجسته سینما و تئاتر کشور، مدیر حوزه هنری استان، مدیرکل ارشاد استان، مسئولان استانی و شهرستانی  به همت حوزه هنری در سینما سپهر شهرستان ساری برگزار شد.

همایش « هنر حماسه » با هدف پاسداشت سرفرازانه آزادی خرمشهر و گرامیداشت هفته تئاتر با همکاری واحد نمایش این مرکز با حضور هنرمندان برجسته سینما و تئاتر کشور، کریم اکبری مبارکه (بازیگر سریال امام علی ع)، حسین فدایی حسین، نمایشنامه‌نویس و کارگردان برجسته کشور به ویژه در عرصه دفاع مقدس، رضا آزاد، استاد دانشگاه هنر و نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر، حسینعلی شوندی ، مدیر امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور و جمعی از مسئولان استانی در ساری برگزار شد.

مدیر حوزه هنری مازندران در این مراسم با اشاره به اهمیت هنر تئاتر دفاع مقدس گفت: به طور کل هنر تئاتر در شهرستان‌ها از کمبود مخاطب رنج می‌برد که امیدواریم با برپایی چنین مراسم‌های حماسی، تئاتر دفاع مقدس را رونق ببخشیم.

عزیزالله محمدپور حماسه فتح خرمشهر را اتفاق بزرگی برشمرد و بیان داشت: در خرمشهر هنری ماورایی رخ داد. این حماسه آنقدر بزرگ بود که تصاویر و خاطرات ثبت شده از آن دوران نتوانسته گویای عظمت این اتفاق باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم سوم خرداد سال 91 برای مسئولان و اهالی هنر به ویژه هنر تئاتر حماسی به گونه‌ای رقم بخورد که به قله پیشرفت نزدیک شوند.

مدیر حوزه هنری مازندران گفت: در استان هنرمندان بسیار خوب، دلسوخته و عاشق به ویژه در حوزه تئاتر دفاع مقدس مشغول فعالیت هستند ولی هنوز برای نسل جدید اتفاق خاصی نیفتاده است و این حوزه جای کار بسیار دارد.

وی از مسئولان خواست تا با حمایت از برنامه‌های حوزه هنری استان در راستای ماندگاری این حماسه بزرگ حوزه هنری را یاری کنند.

انتهای پیام/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول