اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

زنجان نیازمند همه امکانات برای توسعه‌ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان: گفت استان زنجان به برکت نظام جمهوری اسلامی نیازمند همه امکانات توسعه‌ای است.

زنجان نیازمند همه امکانات برای توسعه‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در نشست فعالان اقتصادی با حضور نمایندگان دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی استان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های بسیاری در کشور و استان زنجان انجام شده است، اما این فعالیت‌ها در استان در مقایسه با سایر استان‌ها بسیار کم است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته به توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف توجه نشده است، افزود: از نظر برخی افراد زنجان نیازمند توسعه نبوده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به ضرورت توجه به توسعه استان زنجان در بخش‌های مختلف تصریح کرد: استان زنجان به برکت نظام جمهوری اسلامی نیازمند همه امکانات توسعه‌ای است.

وی با بیان اینکه زنجانی‌ها در دوران دفاع مقدس بهترین را تقدیم انقلاب کردند، افزود: در حال حاضر نیز اگر زنجان به عنوان شهر غواصان دریادل و پایتخت شور و شعور حسینی مطرح است، نیازمند بهترین امکانات برای توسعه است.

آیت‌الله خاتمی یادآور شد: استان زنجان نیازمند بزرگ‌ترین مراکز اقتصادی، مجامع تولیدی و توسعه‌ای و بهترین مراکز خدماتی و تفریحی است.

وی با بیان اینکه مردم زنجان در همه عرصه‌های 33 سال انقلاب اسلامی توان و نجابت خود را به نحو مطلوبی نشان داده‌اند، افزود: در حال حاضر نیز مردم زنجان در همه عرصه‌های دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی حضور جدی دارند.

وی بر ضرورت تشکیل مجمع صاحبنظران، دلسوزان و افراد با تجربه در استان تاکید کرد و افزود: این مجمع ضروری است به منظور فراهم کردن بستر جذب سرمایه و بررسی مشکلات صنایع موجود، فراهم کردن زمینه توسعه صنایع دیگر و ایجاد توسعه کلان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تلاش کند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه از چهار سال گذشته مقام معظم رهبری با نامگذاری‌های مختلف ضرورت توجه به توسعه اقتصادی جامعه را فراهم کرده‌اند، افزود: با توجه به شرایط ایران در جهان و اهمیت پایداری و مقاومت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان، باید به سرمایه ایرانی و تولید ملی توجه ویژه شود.

وی ادامه داد: نباید به شعار سال به عنوان تنها شعار توجه شود بلکه باید در این زمینه به طور جدی وارد میدان شده و روی پای خود بایستم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه فعالیت‌ها و توطئه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی به طور روشن و با تصویب بودجه‌های علنی و گزارش‌گیری از اقدامات انجام شده بر کسی پوشیده نیست، افزود: شعار استقلال به عنوان یکی از ارکان اصلی بنای نظام جمهوری اسلامی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دیدگاه اسلام در حال حاضر به عنوان مترقی‌ترین، انسانی‌ترین و پیشرفته‌ترین دیدگاه در بخش اقتصادی است که هیچ یک از دیدگاه‌های مطرح شده در این زمینه تعالی را با رعایت ابعاد انسانی تجربه نکرده است.

آیت‌الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دفتر امام جمعه شعبه‌ای از دفتر مقام معظم رهبری است، افزود: امام جمعه لیدر حزب نبوده بلکه نگاه پدرانه نسبت به مسائل دارد.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول