اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست گمرک زنجان خبر داد

رشد 154 درصدی میزان صادرات استان زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست گمرک زنجان از رشد 154 درصدی میزان صادرات استان زنجان در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

رشد 154 درصدی میزان صادرات استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا صدیقی‌راد ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان زنجان اظهار کرد: عملکرد گمرک استان زنجان در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به نحو مطلوبی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در فروردین ماه سال جاری 18 میلیون و 200 هزار دلار ارزش ریالی صادرات استان زنجان است، افزود: این میزان در مقایسه با سال گذشته به نحو مطلوبی افزایش یافته است.

سرپرست گمرک زنجان با اشاره به رشد 177 درصدی وزن صادرات استان زنجان در فروردین سال جاری خبر داد و افزود: میزان صادرات استان زنجان از نظر وزنی نیز رشد مطلوبی داشته است.

وی از صادرات 24 میلیون و 300 هزار دلار در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و افزود:‌ این آمار تا 26 اردیبهشت ماه سال جاری تحقق یافته است.

صدیقی‌راد با اشاره به هدف‌گذاری استان در زمینه صادرات غیرنفتی یادآور شد: گمرک استان برای دست‌یابی به اهداف توسعه‌ای استان در زمینه صادرات اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی واحدهای تولیدی در سال جاری میزان صادرات استان افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه در سال جاری انجام می‌شود.

سرپرست گمرک زنجان با اشاره به صادرات استان زنجان به 40 کشور تصریح کرد: صادرات استان به کشورهای عراق، ترکیه و هند صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه روند تجارت خارجی استان زنجان به‌ویژه در زمینه صادرات کالاهای غیرنفتی نشان از بی‌تاثیر بودن تحریم‌ها علیه کشور است، افزود: در سال جاری نیز اقدامات لازم برای توسعه صادرات بخش‌های مختلف انجام می‌شود.

صدیقی‌راد با اشاره به همکاری کشور ایران با 160 کشور جهان در بخش‌های مختلف تصریح کرد: این مراودات در زمینه واردات و صادرات صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول