اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

راه‌اندازی 2 بیمارستان خصوصی در آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل از تکمیل و راه‌اندازی دو بیمارستان بخش خصوصی 200 تخت جدید بیمارستانی در آمل خبر داد.

راه‌اندازی 2 بیمارستان خصوصی در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ساختمان مرکز درمانی روستای درازان آمل با بیان اینکه شهرهایی مانند چالوس، قائمشهر، سوادکوه و آمل به دلیل مسافرخیز بودن و پذیرش بیماران از شهرهای اطراف نیاز به توجه دارند، افزود: پروژه‌های راه و درمان شهرستان آمل با وجود محور مواصلاتی هراز باید ملی و استانی دیده شوند.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان خدماتی به شهرهای دیگر و هموطنان دیگر نیز ارائه می‌کند، تصریح کرد: سالانه میلیون‌ها مسافر از محور هراز وارد مازندران می‌شوند که باید حمایت‌های بهداشتی از این افراد انجام شود.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه بیمارستان 220 تختخوابی آمل تا هفته دولت تحویل می‌شود، گفت: با تجهیز و تامین نیروی انسانی این بیمارستان بخشی از مشکلات سلامت شهرستان مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان وانای لاریجان نیز آماده تحویل است، یادآور شد: تامین نیروی انسانی این مجموعه نیز برای بخش لاریجان که در فصل  تابستان دارای 70 هزار نفر جمعیت شناور می‌شود ضروری است.

فرماندار آمل با اعلام اینکه با تکمیل و راه‌اندازی دو بیمارستان بخش خصوصی 200 تخت جدید بیمارستانی در آمل ایجاد می‌شود، بیان کرد: امیدواریم با سیاست‌های کلان در حوزه درمان شاهد افزایش شاخص‌های سلامت در شهرستان باشیم.

انتهای ‌پیام/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول