اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد

بهره‌مندی 15 هزار مسافر نوروزی از طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه ملایر

خبر گزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از بهره‌مندی 15 هزار زائر و مسافر نوروزی از طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه ملایر خبر داد.

بهره‌مندی 15 هزار مسافر نوروزی از طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه ملایر

حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: طرح آرامش بهاری همچون سال گذشته همزمان با سراسر کشور در شش بقعه متبرکه ملایر برگزار شد که با برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی همراه بود.

وی با بیان این که در لحظه تحویل سال در بقاع متبرکه ملایر بیش از 10 هزار نفر حضور داشتند، گفت: این برنامه همراه با دعای تحویل سال، تلاوت قرآن و پخش پیام مقام معظم رهبری همراه بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ابراز داشت: 15 هزار زائر و مسافر نوروزی در بقاع متبرکه از برنامه‌های مختلف طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه ملایر بهره‌مند شدند که نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: سه روحانی از قم و دو روحانی بومی در این طرح در ملایر به کار گرفته شدند که بر این اساس به سئوالات دینی و شرعی مردم پاسخگویی کنند.

زین‌العابدینی نصب بنر ،ایجاد نمایشگاه، برگزاری نماز جماعت، توزیع بروشور با موضوعات عفاف و حجاب، ترویج فرهنگ وقف و معرفی بقاع متبرکه استان و شهرستان و ...  را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این طرح دانست و عنوان کرد: هدف از برگزاری این طرح آشنایی بیشتر مردم با آموزه‌های دینی و درک و شناخت بیشتر بقاع و ... بوده است. 

وی به برگزاری طرح خیمه‌های معرفت در امامزاده عبدالله(ع) ملایر اشاره کرد و گفت: این طرح در استان در دو بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) همدان و ملایر برگزار شد که با استقبال خوبی همراه بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از بهرمندی 3 هزار نفر از برنامه‌های خیمه‌های معرفت در ملایر خبر داد و گفت: این طرح در ملایر با بر پایی سه چادر مشاوره، پاسخ به مسائل شرعی و چادر ویژه کودکان همراه بود و روحانیون طرح به مدت بیست روز در چادرها به خوبی به اجرای طرح پرداختند و به سوالات مراجعان نیز پاسخ دادند .

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول