اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل جدید استاندارد استان قزوین:

توسعه استاندارد نیازمند همت همگانی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل جدید استاندارد استان قزوین گفت: توسعه استاندارد در استان قزوین نیازمند همت همگانی است.

توسعه استاندارد نیازمند همت همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمودرضا طاهری بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: توسعه استاندارد نیازمند همت جمعی از جمله مدیران و کارکنان اداره کل استاندارد استان قزوین، جامعه صنعتی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین است.

طاهری افزود: کارکنان یک مجموعه نقش مهمی در موفقیت آن مجموعه دارند و این موفقیت جز با مشارکت آنان امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: همان‌گونه که در آزادسازی خرمشهر یکدلی، مشارکت و مجاهدت جمعی رزمندگان در بخش‌های مختلف همچون ارتش، سپاه پاسداران، نیروهای هوایی، زمینی و بسیج موجب به ثمر رسیدن تلاش‌ها و رسیدن به هدف مطلوب آنان شد، یکدلی در ادارات هم که با هدف پاسخگویی به شهروندان و جلب رضایت آنان خدمت‌رسانی می‌کنند بهترین و بیشترین ثمرات را در به دنبال دارد.

مدیر‌کل جدید استاندارد استان قزوین همچنین در خصوص نقش صنعتگران در توسعه استاندارد تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد بدون همکاری این قشر نمی‌تواند به برنامه‌های خود جامه عمل بپوشاند و این سازمان نیز با قرار گرفتن در کنار جامعه صنعتی و برقراری ارتباط تنگاتنگ با آنان سعی در رسیدن به الگوی بهینه استاندارد دارد، زیرا به عنوان بخش دولتی خود را موظف به خدمات‌دهی به این قشر می‌داند.

طاهری با تأکید بر اینکه پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه سازمان ملی استاندارد را چند برابر کرده است خاطرنشان کرد: همه اقدامات انجام شده برای توسعه استاندارد با این هدف انجام می‌شوند که اعتبار کالای ایرانی در دنیا حفظ شود.

وی بیان کرد: اداره استاندارد در مسیر رسیدن به این مقصود بدون حمایت استانداری، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی (NGO‌ها) موفق نیست.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول