اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

حماسه سوم خرداد‌ اقتدار ویژه‌ای به ایران بخشید

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سوم خرداد 1361 یکی از بزرگ‌ترین حوادث عصر حاضر بوده که به نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی اقتدار ویژه‌ای بخشیده است.

حماسه سوم خرداد‌ اقتدار ویژه‌ای به ایران بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس گیلان با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: ولایتمداری گیلانی‌ها از صدر اسلام به عمق تاریخ بوده است.

وی گیلان در عصر آل‌بویه را جایگاه علویان عنوان کرد و افزود: گیلانی‌ها خدمات بسیار ارزشمندی به تشیع و اسلام کردند.

محمدی با اشاره به قیام تاریخی میرزا کوچک خان علیه استعمار، خاطرنشان کرد: میرزا کوچک خان علیه استعمار قیام کرد و به شهادت رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان به تداوم ظلم‌ستیزی گیلانی‌ها تا پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: گیلانی‌ها روز دوم جنگ در جبهه‌ها حضور داشتند و در پل ذهاب با دشمن مقابله کردند.

وی سپاه قدس را نماد مقابله با دشمن خواند و تصریح کرد: گیلانی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون هشت هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

محمدی شهادت‌طلبی گیلانی‌ها را نشان دهنده ولایتمداری آنها دانست و ابراز کرد: گیلانی‌ها در فتنه 88 یک روز زودتر از دیگر استان‌ها در هشتم دی به خیابان‌ها آمدند و از ولایت دفاع کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به فتح خرمشهر اشاره کرد و افزود: رویداد سوم خرداد 1361 یکی از بزرگ‌ترین حوادث عصر حاضر بوده که به نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی اقتدار ویژه‌ای بخشیده است.

وی فتح خرمشهر را افتخاری ابدی برای ملت ایران خواند و بیان کرد: فتح خرمشهر و سوم خرداد همیشه همراه ملت ایران است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول