اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار همدان:

پیگیر اجرای پروژه‌های مناطق توانمندسازی همدان هستیم

خبرگزاری فارس: شهردار همدان گفت: شهرداری همدان بر اساس توافقات جلسات استانی و شهرستانی پیگیر اجرای پروژه‌های مربوط به مناطق توانمندسازی است.

پیگیر اجرای پروژه‌های مناطق توانمندسازی همدان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید مسعود عسگریان بعد از ظهر امروز یکشنبه در نشست هم‌اندیشی با شورایاران پنج منطقه توانمندسازی همدان اظهار کرد: در مناطقی که شورایار همکاری خوبی با شهرداری داشته باشد، مسائل به خوبی منعکس می‌شود که همین انعکاس موجب ورود مدیران مناطق به اقدامات عملیاتی در این نقاط می‌شود.

وی بیان کرد: از سال گذشته در حصار علی‌آباد رودخانه‌ای برای پوشش در دستور کار قرار گرفت که امسال با اتمام آن به پل فرهنگیان متصل می‌‌شود.

شهردار همدان از آسفالت‌ریزی وسیعی در مناطق سطح شهر خبر داد و گفت: اگر پیمانکاری در ارائه خدمات و یا دقت در انجام کار کوتاهی کند، با آن برخورد می‌شود چرا که در سال گذشته در بازدیدی که از مراحل آسفالت‌ریزی صورت گرفت، سه پیمانکار به علت دقت‌نکردن در انجام کار و تخلف برکنار شدند.

وی در خصوص احداث میدان شهیدخضریان در منطقه خضریان بیان کرد: این میدان در دست طرح است که اگر تصویب شود، انجام می‌شود.

عسگریان در ارتباط با ارائه خدمات به 50 خانوار منطقه منوچهری نیز بیان کرد: این 50 خانوار در کاربری فضای سبز هستند که باید در کمیسیون ماده پنج بررسی شود تا بتوان این مجوز را به آنها ارائه داد.

وی تصریح کرد: شهرداری همدان بر اساس توافقات جلسات استانی و شهرستانی پیگیر اجرای پروژه‌های مربوط به مناطق توانمندسازی است و با همکاری و تعامل با شورایارها استارت کارها زده شده است.

شهردار منطقه دو همدان نیز گفت: با بهره‌گیری از اعتبارات ابلاغی اواخر اسفند، آسفالت بخشی از کوی مزدقینه انجام شد و زیرسازی نیز انجام شده است.

مهدی مجیدی افزود: در فاز نخست اجرای عملیات بهسازی در این منطقه، 150 میلیون تومان در بافت قدیم کوی مزدقینه هزینه شد و 2 هزار تن آسفالت در فاز نخست جاده مزدقینه انجام شد.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: در کوی محمدیه نیز 95 درصد کارهای تملک و تعریض انجام شده است و ما آمادگی آسفالت را داریم و زیرسازی نیز انجام شده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول