اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

500 پروژه صنعتی در چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از در دست اجرا بودن 500 پروژه صنعتی در این استان خبر داد و گفت: هم‎اکنون یک‌هزار و 82 واحد تولیدی در این استان فعال است.

500 پروژه صنعتی در چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است

رحمان کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: صاحبان پروژه‎های نیمه تمام صنعتی در این استان باید با مراجعه به سامانه آمار صنعت به نشانی 'www.amarsanat.mim.jov.ir ' اطلاعات طرح‌های خود را وارد کنند.

وی افزود: در حال حاضر یک‌هزار و 600 جواز برای صنعتگران این استان صادر شده است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته این صنعتگران باید به سامانه آمار صنعت مراجعه و مشخصات طرح خود را ثبت و به روز کنند که در غیر این صورت جواز آنها ابطال می‌شود.

کرمی تاکید کرد: در صورت عدم ثبت مشخصات، جواز تاسیس صادره بر اساس ضوابط و مقررات پس از پایان روز 20 خرداد باطل می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری همچنین از در دست اجرا بودن 500 پروژه صنعتی در این استان خبر داد و گفت: هم‎اکنون یک‌هزار و 82 واحد تولیدی در این استان فعال است که حدود 20 هزار و 709 نفر در این واحدها مشغول به فعالیت هستند.

به گفته کرمی این تعداد واحد تولیدی با سرمایه‎گذاری بیش از 10 هزار میلیارد ریال در این استان ایجاد شده است.

وی تقویت و ارتقای فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنعت را لازمه توسعه بیش از پیش این استان عنوان کرد و گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی صنایع تبدیلی، بسته‌بندی و پردازش کالا، ایجاد پایانه صادراتی، احداث انبار سرد و انبار مکانیزه، ایجاد فروشگاه‌های بزرگ از مهم‌ترین راهکارهای جذب سرمایه‌گذاری در این استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به ضرورت‌ها و لوازم تحقق شعار امسال اظهار داشت: یکی از لوازم افزایش تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ارتقای سطح کیفی واحدها و محصولات تولیدی است چرا که ارتقای سطح کیفی تولیدات استان موجب افزایش سطح صادرات کالا از استان و به دنبال آن افزایش ارزآوری برای کشور را موجب خواهد شد.

کرمی از تولید‌کنندگان به‌عنوان جهادگران خط مقدم جبهه اقتصادی یاد کرد و گفت: با توجه به همه فشارها و توطئه‌های دشمنان، شرایط تولید و صادرات غیرنفتی در کشور وضعیت مطلوبی داشته و دارد. 

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول