اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران:

پروژه نسل جدید موبایل در مازندران به‌زودی کلیک می‌خورد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: به زودی پروژه نسل جدید موبایل در استان مازندران کلیک می‌خورد.

پروژه نسل جدید موبایل در مازندران به‌زودی کلیک می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد باباجانی در همایش بزرگداشت روز ارتباطات و فناوری در مخابرات استان مازندران اظهار داشت: نام‌گذاری سال 91 توسط مقام معظم رهبری به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‌طلبد تا در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف از سوی کارگزاران دولت گام‌های مهم و اساسی برداشته شود که سهم فناوری و اطلاعات در این زمینه سهم بسزایی است.

وی افزود: اگرچه مازندران اکنون به نقطه‌ای از فراز مخابراتی کشور دست یافته که می‌تواند سرویس‌های مختلف مورد تقاضای جامعه را در حوزه تلفن ثابت، سیار و دیتا ارائه دهد ولی از این بستر گرانبها در استان استفاده مطلوب نمی‌شود.

باباجانی بیان داشت: انتظار می‌رود بخش تقاضا و میزان بهره‌مندی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای رفع نیازهای ارتباطی در حوزه‌های مختلف با همکاری مسئولان استان شکل مطلوب‌تری به خود بگیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران تصریح کرد: مخابرات مازندران با دارا بودن 804 مرکز مخابرات و یک میلیون و430 هزار مشترک تلفن ثابت و ضریب نفوذ 46.06 هم‌اکنون رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده در حالی که این حوزه با دارا بودن 5 هزار کیلومتر نوری درون شهری و برون شهری به عنوان بهترین، مهم‌ترین و امن‌ترین محیط انتقال، امکان ارائه سرویس‌های نوین و پیشرفته مخابرات شبکه هوشمندی را دارا است.

وی اذعان داشت: در شبکه همراه نیز با توجه به جذابیت طبیعی و موقعیت گردشگری استان سرویس همراه اول نقش عمده‌ای در ارتباطات منطقه دارد که وظیفه سنگین ارتباطات کمی و کیفی مطلوب را می‌طلبد.

باباجانی اظهار داشت: این استان با دارا بودن بیش از یک هزار و 40 سایت BCL بیش از یک میلیون و800 هزار مشترک در حال کار با توسعه در این بخش و همچنین با یک هزار و250 سایت پاسخگوی بیش از 2 میلیون و450 هزار مشترک سیار است.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به اینکه به زودی پروژه  نسل جدید موبایل در استان کلیک می‌خورد، تصریح کرد: بهینه‌سازی  و افزایش ظرفیت در تمام شهرهای استان در دستور کار شرکت مخابرات مازندران قرار گرفته که می‌تواند موجب بهبود کیفیت ارتباطی و افزایش رضایت‌مندی مشترکین شود.

باباجانی افزود: شرکت مخابرات با توجه به نیاز و ضرورت تبادل اطلاعات در جامعه مازندران با تجهیز 339 مرکز مخابرات استان در دیتا و واگذاری100 پورت پرسرعت دیتا و کسب رتبه دوم در شاخص ضریب دسترسی اکنون مصمم است با برنامه‌ریزی همه جانبه در سال جدید با تجهیز همه مراکز باقیمانده و با سرمایه‌گذاری کلان 50 میلیارد ریالی جهش نوینی را با شعار با هر خط تلفن در هر مکان با یک پورت اینترنت پرسرعت در این استان آغاز کند.

وی بیان داشت: این شرکت در نظر دارد با عقد تفاهم‌نامه متعدد از جمله با آموزش و پرورش، بسیج مستضعفان، صنعت و تجارت، معدن، شبکه سلامت و دیگر سازمان‌ها در راستای تحقق دولت الکترونیک گام بردارد.

باباجانی اذعان داشت: شرکت مخابرات مازندران شرکتی است که از لحاظ حجم دارایی و سرمایه‌گذاری از شرکت‌های برتر کشور بوده که توانسته با ایجاد 3هزار فرصت شغلی و پیوند بخش‌های مختلف اقتصادی در سطح استان توانایی خود را به اثبات برساند.

وی افزود: اجرای اصل 44 قانون اساسی و ایجاد رفتار خصوصی، رفع موانع قانونی و اجرایی در بودجه، شرکت را بر آن داشته که بیش از گذشته در مسیر رضایت‌مندی مشتریان گام بردارد.

انتهای پیام/خ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول