اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور مشترکان و متقاضیان شرکت مخابرات استان اصفهان:

اختلال ایجاد شده در تلفن همراه به دلیل تغییر سوئیچ است

خبرگزاری فارس: مدیر امور مشترکان و متقاضیان شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: اختلال ایجاد شده در برخی از تلفن‌های همراه مشترکان ممکن است به دلیل تغییر سوئیچ در سیستم امور مشترکان باشد که با خاموش و روشن کردن تلفن‌های همراه این مشکل رفع می‌شود.

اختلال ایجاد شده در تلفن همراه به دلیل تغییر سوئیچ است

سیدجمال‌الدین سلطان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اختلالات ایجاد در برخی شماره‌های مشترکان تلفن همراه استان اظهار داشت: با توجه به تغییر سوئیچ داده شده در سطح استان در زمینه تلفن همراه برخی از مشترکان اصفهانی دچار مشکل شده‌اند.

وی ادامه داد: این تغییر سوئیچ در هفته گذشته اتفاق افتاده و احتمال می‌رود که این کار بر روی تلفن مشترکان اثر گذاشته است.

مدیر امور مشترکان و متقاضیان شرکت مخابرات استان اصفهان تصریح کرد: از منطقه کاوه تا دولت‌آباد، از خیابان جی تا دولت‌آباد و از خیابان کاوه تا سجزی مشترکانی که در این مناطق رفت و آمد دارند بیشتر در معرض این مشکلات قرار می‌گیرند، مشترکانی که در این مکان جابه‌جایی داشته باشند احتمال اختلال در تلفن همراه خود را حس می‌کنند.

سلطان‌زاده با اشاره به رفع مشکل پیش آمده، بیان داشت: مشترکان به محض ایجاد اختلال در تلفن همراه خود آن را خاموش و روشن کنند در غیر این صورت با امور مشترکین تلفن همراه استان تماس بگیرند.

وی ادامه داد: امکان دارد سوئیچ جدیدی که در سیستم امور مشترکین به کار رفته عدم شناسایی را نسبت به برخی شماره‌های تلفن همراه پیدا کرده باشد.

مدیر امور مشترکان و متقاضیان شرکت مخابرات استان اصفهان با ارائه تلفن قسمت پاسخگویی امور مشترکان اصفهان گفت: مشترکان در صورت عدم رفع اختلال می‌توانند با شماره‌های 2660021 و 2660023 قسمت پاسخ‌گویی امور مشترکان و ارائه شماره‌ خود تماس بگیرند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول