اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد

واگذاری 300 هزار شماره تلفن همراه به متقاضیان قمی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: تا پایان سال جاری 300 هزار شماره تلفن همراه به مجموعه شماره‌های تلفن همراه در استان قم افزوده می‌شود.

واگذاری 300 هزار شماره تلفن همراه به متقاضیان قمی

محمدرضا زهره‌وند امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه در قم از میانگین کشوری بالاتر است، اظهار کرد: نفوذ تلفن همراه در استان قم 77.5 درصد است در حالی که میانگین ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور 57.8 درصد است.

وی اضافه کرد: 100 درصد از راه‌های اصلی و 98 درصد از راه‌های روستایی و فرعی استان قم نیز زیر پوشش تلفن همراه قرار دارند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم افزود: شرکت مخابرات استان قم به دلیل کیفیت ضریب نفوذ تلفن همراه این استان رتبه چهارم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی به تبیین شاخص‌های تلفن همراه در قم پرداخت و بیان کرد: تعداد شماره‌های فعال تلفن همراه در سال 84 از 250 هزار شماره تلفن تجاوز نمی‌کرد ولی این تعداد در رشد 260 درصدی سال 90 به تعداد 650 هزار شماره تلفن رسید.

زهره‌وند با بیان اینکه تعداد شماره‌های تلفن همراه فعال از سال 84 تا 90 با 808 درصد رشد روبرو بوده است، تصریح کرد: سال 84 تعداد تلفن‌های فعال 68 هزار و 559 شماره بود که در سال 90 این تعداد به 796 هزار و 489 شماره رسیده است.

وی به رشد ضریب تلفن همراه استان قم در سال 90 نسبت به سال 84 اشاره و تصریح کرد: سال 84 ضریب نفوذ تلفن همراه 9.3 درصد بود اما در سال گذشته با رشد 741 درصدی به 68.6 درصد افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم تعداد سایت‌های منصوبه BTS در سال 84 را 101 سایت عنوان کرد و گفت: این تعداد سایت در رشدی 234 درصدی به 337 سایت در سال 90 افزایش یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: سال گذشته 100 هزار شماره تلفن همراه جدید به شماره‌های استان قم اضافه شد و تعداد تلفن‌های همراه اول به 9 هزار شماره رسید.

زهره‌وند از ورود خط جدید نسل سوم رایتل به استان قم خبر داد و گفت: شرکت رایتل در حال نصب تجهیزات و امکانات خود در استان قم است و در آینده‌ای نزدیک به شهروندان خدمات ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول