اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سالروز بزرگداشت سعدی

نرم افزار«کلیات سعدی» ویژه تلفن همراه تولید شد

خبرگزاری فارس: در آستانه فرا رسیدن اول اردیبهشت سالروز بزرگداشت شاعر نامی ایران، سعدی شیرازی نرم افزار «کلیات سعدی» ویژه تلفن همراه برای نخستین بار در مرکز نور تولید شد.

نرم افزار«کلیات سعدی» ویژه تلفن همراه تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، مدیر این پروژه اظهار داشت: این برنامه با هدف پاسخگویی به درخواست‌های مکرر کاربران نور و پاسداشت خدمات و آثار این شاعر نام آشنای ایرانی تهیه شده است.

حجت الاسلام عبدالحمید مرتضوی‌منش ادامه داد: این نرم افزار به منظور ارائه متن کلیات سعدی مشتمل بر گلستان، بوستان، غزلیات، قصاید و رسایل تولید و برای نخستین بار در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی خواهد شد.

مدیر بخش چند رسانه‌ای مرکز نور ادامه داد: صوت کتاب گلستان و بوستان با صدای استاد امیر نوری بر اساس نسخه تصحیح شده محمد علی فروغی از جمله محتویات این برنامه نفیس است.

وی با اشاره به قابلیت‌های این برنامه اظهار داشت: ارائه متن کامل کلیات برنامه در 9 بخش اصلی گلستان، بوستان، غزلیات، قصاید، رسائل، جستجو، نگارخانه و نشانه‌ها، ارائه فهرست سه سطحی کتاب گلستان و بوستان و امکان استفاده از پاورقی از قابلیت‌های این برنامه موبایلی است.

مرتضوی‌منش ادامه داد: امکان نمایش متن و شرح حکایت‌های انتخابی از فهرست کتاب گلستان و بوستان با استفاده از شرح گلستان دکتر خزائلی و امکان جستجو در اشعار یا متون به صورت ساده و ترکیبی از طریق صفحه کلید موجود در صفحه جستجو و هم از طریق صفحه کلید گوشی از دیگر قابلیت‌های برنامه کلیات سعدی است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول