اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره:

خطوط تلفن همراه و ثابت شبانکاره اختلال دارد

خبرگزاری فارس: بخشدار شبانکاره گفت: خطوط تلفن همراه و ثابت شبانکاره اختلال دارد.

خطوط تلفن همراه و ثابت شبانکاره اختلال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره مختار چترسنجی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی در شبانکاره اظهار داشت: رفع نیازهای بخش شبانکاره از اولویت‌های اصلی مسئولان است و در رأس تمامی فعالیت‌های خود به این امر توجه داریم.

بخشدار شبانکاره خاطر نشان کرد: مشکلات خطوط ارتباطی تلفن در شهر شبانکاره از مسائلی است که همواره مسئولان این بخش بر آن تاکید داشته و خواهان رفع این مشکلات شده‌اند.

چترسنجی بیان داشت: عدم آنتن‌دهی مطلوب تلفن همراه در شهر شبانکاره از دغدغه‌های مردم این شهر است که مرتبا با مراجعه به مسئولان بر آن تاکید دارند و تاکنون در مراحل و مراتب مختلف خواستار پیگیری مسئولان مربوطه برای رفع این مشکل شده‌ایم.

وی با بیان اینکه مشکل خطوط ارتباطی شبانکاره تنها به تلفن همراه مربوط نمی‌شود اضافه کرد: اختلال در شبکه تلفن داخلی شبانکاره از مسائل مشهودی است که سبب ناراحتی شهروندان شبانکاره‌ای شده و از مخابرات شهرستان دشتستان می‌خواهیم رفع این مشکل را به طور جدی در دستور کار قرار دهد.

این مسئول تصریح کرد: اختلال و عدم آنتن‌دهی تلفن همراه از مسائلی است که در بسیاری از نقاط شایع است ولی اختلال در سیستم تلفن داخلی از مشکلاتی است که در ماه‌های اخیر در شبانکاره شاهد آن هستیم و رفع آن یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های شهروندان است.

بخشدار شبانکاره ادامه داد: شناسایی مشکلات روستاهای بخش شبانکاره از مسائلی است که همواره مورد تاکید مسئولان این بخش بوده و تلاش کرده‌ایم در بازدیدهای مکرر از روستاهای این بخش از مشکلات آگاه شویم و آنها را برطرف کنیم.

چترسنجی گفت: استانداردسازی راه‌های روستایی بخش شبانکاره از نیازهای اساسی این بخش است که به طور ویژه مورد تاکید و پیگیری مسئولان این بخش است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول