اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم خبر داد

تعداد تلفن‌های همراه قم به مرز 900 هزار شماره رسید

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم با اشاره به رشد 15 درصدی ضریب نفوذ تلفن همراه در قم گفت: تعداد شماره‌های تلفن همراه در قم به مرز 900 هزار شماره رسید.

تعداد تلفن‌های همراه قم به مرز 900 هزار شماره رسید

محمدرضا زهره‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به رشد بالای ضریب نفوذ تلفن همراه استان قم در دو سال گذشته اشاره و اظهار کرد: شرکت مخابرات استان قم با تلاش روزافزون و برداشتن گام‌های بلند توانست با رشد 15 درصدی تعداد شماره‌های تلفن همراه را در قم به مرز 900 هزار شماره برساند.

وی این ضریب نفوذ تلفن همراه در قم را از جمله موفقیت‌های شرکت مخابرات استان قم دانست و بیان کرد: یکی از مؤلفه‌های توسعه‌یافتگی یک کشور ارتقای ارتباطات آن کشور است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم به مقایسه اجمالی تعداد تلفن‌های همراه استان قم در دو سال گذشته پرداخت و تصریح کرد: تعداد تلفن همراه در استان قم دو سال گذشته تنها 650 هزار شماره بود که این تعداد امسال به مرز 900 هزار شماره رسید.

وی افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در قم طی دو سال گذشته را 60 درصد ذکر و خاطر نشان کرد: امسال با رشدی که نسبت به دو سال گذشته صورت گرفت این میزان به 75 درصد رسید.

زهره‌وند به رشد 10 درصدی آنتن‌های BTS تلفن همراه نسبت به دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: امسال آنتن‌های BTS تلفن همراه از 300 سایت به 332 سایت رسیده است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول