اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مخابرات گچساران خبر داد

ضریب 49 درصدی تلفن همراه در گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس مخابرات گچساران با اشاره به ضریب 49 درصدی تلفن همراه در گچساران، تعداد مشترکان این تلفن در گچساران را 60 هزار نفر اعلام کرد.

ضریب 49 درصدی تلفن همراه در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران فریدون کرمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان گچساران در جمع مدیران این شهرستان اظهار کرد: در سال‌های اخیر در راستای به روز رسانی و نوین کردن خدمات مخابرات به مشترکان تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

* ضریب 49 درصدی تلفن همراه در گچساران

رئیس مخابرات گچساران برنامه‌ریزی به منظور ایجاد و بهبود زیرساخت‌های مخابراتی و توسعه فناوری‌های اطلاعات در ایران اسلامی را مطلوب ارزیابی کرد.

کرمی با اشاره به لزوم ارتقای کمی و کیفی خدمات مخابراتی همکاری بیش از پیش مردم و مسئولان را در این زمینه خواستار شد.

وی یادآور شد: توسعه زیر ساخت‌های مخابراتی سبب پیشرفت سطح فرهنگی و علمی مردم در جامعه الکترونیکی امروز می‌شود.

کرمی افزود: در عصر حاضر هیچ فعالیتی بدون بهره‌گیری از خدمات مخابراتی میسر نیست و تمام جامعه نیز به ارائه خدمات مناسب با تکنولوژی‌های روز، از سوی مخابرات نیاز دارند.

وی ضریب نفوذ تلفن ثابت در گچساران را 34 درصد عنوان کرد و ابراز داشت: مخابرات گچساران هم اکنون 32 هزار مشترک تلفن ثابت دارد.

کرمی با اشاره به ضریب 49 درصدی تلفن همراه در گچساران، تعداد مشترکان این تلفن در گچساران را 60 هزار نفر اعلام کرد.

* هزینه 60 میلیارد ریالی مخابرات برای نصب آنتن‌های تلفن ثابت و همراه گچساران

رئیس مخابرات گچساران با بیان خدمات مخابرات به مردم و دستگاه‌های اداری تصریح کرد: برای آنتن‌دهی مناسب تلفن همراه در نقاط مختلف شهری و روستایی گچساران افزون بر 20 سایت تلفن در گچساران نصب شده است.

کرمی با اشاره به صرف هزینه 60 میلیارد ریالی مخابرات برای نصب آنتن‌های تلفن، این سایت‌ها را شامل سامانه تلفن همراه BTS و تلفن همراه روستایی GSM در نقاط پر ترافیک شهری و روستایی عنوان کرد.

وی تعداد مشترکان اینترنت پر سرعت خانگی در گچساران را دو هزار و 500 مشترک اعلام و خاطرنشان کرد: مسئولان ادارات و نهادهای گچساران که متقاضی دریافت فناوری دیتا و فیبر نوری هستند به مخابرات گچساران مراجعه کنند.

این مسئول در گچساران با اشاره به نزدیکی ادارات گچساران و همجواری در مجتمع ادارات، هماهنگی آنها را سبب کاهش هزینه‌های دریافت فیبر نوری عنوان کرد.

کرمی با بیان اینکه درآمد مخابرات گچساران از طریق پرداخت هزینه‌های تلفن مشترکان به دست می‌آید، از مسئولان ادارات و نهادها خواست تا برای جلوگیری از قطع تلفن، بدهی اداره خود را به موقع بپردازند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول