اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اولویت‌های مهم شرکت مخابرات استان در سال جاری است

توسعه تلفن همراه و واگذاری پرت‌های پرسرعت در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: دو اقدام توسعه تلفن همراه و توسعه واگذاری پرت‌های پرسرعت در اولویت نخست اقدامات شرکت مخابرات استان در سال جاری است.

توسعه تلفن همراه و واگذاری پرت‌های پرسرعت در اصفهان

سیدفاضل زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شرکت مخابرات استان در سال گذشته اظهار داشت: یکی از اقدامات شاخصی که شرکت مخابرات استان در سال گذشته انجام داده این بوده که موفق شده‌ایم 115 هزار پورت اینترنت پرسرعت به مردم اصفهان واگذار کنیم.

وی به ثبت‌نام اینترنت پرسرعت از طریق 2030 اشاره داشت و تاکید کرد: این اقدام شرکت مخابرات استان نسبت به سال‌های گذشته اقدام شاخص و فوق‌العاده‌ای بوده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان تصریح کرد: در سال جاری نیز این شرکت برای رفاه بیشتر مردم حدود 100 هزار پورت اینترنت پرسرعت واگذار می‌کند.

وی بیان داشت: در زمینه اینترنت پرسرعت باید فعالیت بیشتری در مراکز دیگر انجام دهیم و تلاش بر این شده که در سطح استان نیز گسترش اینترنت پرسرعت را به صورت گسترده انجام دهیم.

زمانی با اشاره به پروژه‌های مورد بهره‌برداری شده توسط شرکت مخابرات استان در هفته ارتباطات اظهار داشت: تعداد 776 پروژه با اعتباری بالغ بر 188 میلیارد ریال در سراسر استان اصفهان به مناسبت این هفته به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل توسعه مراکز سوئیچ تلفن شهری، آنتن بی‌تی‌اس، پروژه‌های فیبر نوری، پروژه دیتا، ارتباطات روستایی، تلفن‌های همگانی و ساختمانی بوده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان از تعداد مشترکان تلفن ثابت و همراه سخن گفت و بیان داشت: در حال حاضر 2 میلیون و 78 هزار شماره تلفن ثابت مشغول به فعالیت و 800 هزار مشترک تلفن همراه در سطح استان اصفهان داریم.

وی افزود: ضریب نفوذ تلفن همراه استان 77 درصد است که رتبه سوم را در سطح کشور به خود اختصاص داده است، یک هزار و 523 سایت بی‌تی‌اس در استان اصفهان در حال حاضر نصب و راه‌اندازی شده است.

زمانی از هشت رقمی شدن شماره‌های ثابت مشترکان اصفهانی سخن گفت و اظهار داشت: این اقدام در شمار برنامه‌های شرکت مخابرات ایران است و در نیمه دوم سال جاری اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان ادامه داد: زمان این کار مشخص نبوده و در تمام ایران نیز این کار عملیاتی می‌شود.

وی دلیل این اقدام را حذف کدهای استان‌ها عنوان کرد و تصریح کرد: یکسان‌سازی تمام کدهای تلفن استان‌ها با مراکز خود از جمله عوامل هشت رقمی شدن تلفن‌های ثابت است، طرح این پروژه در حال حاضر آماده بوده، اما زمان اجرایی شدن آن مشخص نیست.

زمانی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان داشت: ما همیشه کار و سرمایه را برای فعالیت‌هایمان خود ایجاد کرده‌ایم و با توجه به نام‌گذاری سال جاری نیز ما تلاش خود را دو چندان می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان در ادامه گفت: در حوزه پرت‌های پرسرعت و تلفن همراه از امکانات داخلی و سرمایه داخلی شرکت استفاده شده که در قالب چهل پروژه عظیم نیز کار خود را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول