اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خط و نشان فرماندار زابل با عوامل اجرایی انتخابات

نمایندگان کاندیداها از آوردن تلفن همراه در شعب اخذ رأی خودداری کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: آوردن تلفن همراه توسط نمایندگان کاندیداها در شعب اخذ رأی در روز انتخابات در شعب اخذ رأی ممنوع است.

نمایندگان کاندیداها از آوردن تلفن همراه در شعب اخذ رأی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا صبح امروز در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار و کاربران شعب اخذ رأی در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: سیستان آماده برگزاری انتخاباتی گسترده و باشکوه است.

وی افزود: 269 شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه زابل، زهک و هیرمند پیش‌بینی شده که از این تعداد 101 شعبه ثابت و 168 شعبه سیار است.

فرماندار زابل بیان داشت: در هر شعبه اخذ رأی پنج نفر به عنوان عوامل هیئت اجرایی، سه تا پنج نفر هیئت نظارت و سه تا چهار نفر به عنوان مسئول امنیت و حفاظت از آرای مردم، حضور دارند.

وی ادامه داد: در مجموع بیش از 5 هزار و 500 نفر در برگزاری انتخابات حوزه انتخابیه زابل، زهک و هیرمند دخیل هستند.

کیخا تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی بستر مناسب برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فضایی سالم مهیا بوده و در این راستا آمادگی کامل داریم.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد فضای انتخابات سالم از مجریان خواست تا تمام توان خود را برای برگزاری هرچه بیشتر و دقیق‌تر آن به کار گیرند.

فرماندار زابل با بیان اینکه عملکرد مطلوب می‌تواند سلامت انتخابات را تضمین و اعتماد مردم را جلب کند گفت: بیش از 5 هزار و 500 نفر در برگزاری انتخابات حوزه انتخابیه زابل، زهک و هیرمند فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه  در سیستان تعداد 11 نفر برای دو کرسی مجلس رقابت می‌کنند افزود: مدیریت شعب اخذ رأی در روز انتخابات بر عهده نماینده فرماندار است و با توجه به اهمیت موضوع نباید هیچ خللی در برگزاری انتخابات ایجاد شود.

کیخا با اشاره به اینکه ملاک رأی دادن شناسنامه است گفت: همراه داشتن کد ملی هر فرد هنگام رأی لازم و ضروری است.

فرماندار زابل بیان داشت: در شش روز گذشته، در حوزه انتخابیه زابل، زهک و هیرمند شاهد یک تبلیغات سالم و با نشاط بوده‌ایم و تخلفی مشاهده نشده است.

وی اضافه کرد: عوامل اجرایی از حمایت کاندیداهای خاصی در روز انتخابات در پای صندوق‌های رأی خودداری کنند.

کیخا خطاب به عوامل اجرایی گفت: از حضور  افراد غیرمرتبط در حوزه‌های اخذ رأی جلوگیری شود.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول