اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از نه روز قطعی و اختلال

اختلال تلفن همراه مشترکان اصفهانی برطرف شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: پس از چند روز از اختلال در تلفن همراه بعضی از مشترکان اصفهانی این مشکل امروز برطرف شد.

اختلال تلفن همراه مشترکان اصفهانی برطرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از روز 30 بهمن ماه تاکنون اختلالاتی در مکالمه و خدمات مشترکان شماره‌های همراه 0913311، 0913319 و 0913313 در اصفهان به وجود آمده است که مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان دلیل این اختلال ایجاد شده را تغییراتی دانست که در افزایش ظرفیت مشترکان منطقه سه کشور از سوی شرکت ارتباطات سیار در تهران انجام داده شده است و اظهار کرد: در این افزایش ظرفیت حدود یک میلیون مشترک به ظرفیت اچ ال آر منطقه سه کشور اضافه شده است.

فاضل زمانی با اشاره به اینکه این افزایش ظرفیت به صورت نرم‌افزاری بوده و در استان‌های چهار محال و بختیاری، یزد، کرمان و اصفهان ایجاد شده است، گفت: از تعداد یک میلیون مشترک حدود 280 هزار مربوط به استان اصفهان است.

وی با اشاره به این که روز گذشته به دلیل مشکل فنی در منطقه شمال شرق اصفهان خطوط موبایل با مشکل مواجه شد، تصریح کرد: تعدادی از شبکه‌های BTS مخابرات با معضل مواجه بود که بعد از یک ساعت نقص فنی برطرف شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان تاکید کرد: البته اختلالات ایجاد شده در استان کرمان و یزد شدیدتر است.

زمانی تصریح کرد: چنانچه مشترکان همچنان با قطعی خطوط تلفن همراه مواجه هستند برای رفع مشکل باید به امور مشترکان مراجعه کنند.

به گزارش فارس، در هفته گذشته تاکنون خطوط تلفن همراه در اصفهان به دلیل مشکل برگردان و توسعه شبکه خطوط همواره با قطعی روبه‌رو بوده است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول