اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

اگر نصرت الهی نبود، سرنوشت جنگ تغییر می‏یافت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: بدون تردید، اگر نصرت الهی در آزادسازی خرمشهر شامل حال رزمندگان اسلام نمی‏شد، سرنوشت جنگ به گونه‏ای دیگر رقم می‏خورد.

اگر نصرت الهی نبود، سرنوشت جنگ تغییر می‏یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی پیش از ظهر امروز در مراسم مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت فتح خرمشهر در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان یک روز ملی و مذهبی در کشور گرامی داشته می‏شود و از رشادت‏ها و شجاعت‏های رزمندگان اسلام و شهیدان سرافراز در این روز تجلیل به عمل می‏آید.

وی افزود: روز سوم خرداد، مزدوران به قصد بازپس‏گیری مناطق آزاد شده اقدام به پاتک کردند که با هوشیاری دلاوران اسلام، این پاتک دفع شد و تعداد زیادی از آنان کشته و زخمی شدند و بیش از 3 هزار نفر دیگر به اسارت درآمدند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: ملت ایران با رهبری حضرت امام خمینی(ره) برای خدا قیام کرد و با شعار "الله اکبر" به پیروزی رسید.

* وعده‏های الهی تحقق پیدا کرد

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: در دوران دفاع مقدس و به ویژه در عملیات بیت‏المقدس، وعده‏های الهی تحقق پیدا کرد و خرمشهر اشغال شده که به یک دژ تسخیرناپذیر تبدیل شده بود، از سوی رزمندگان اسلام آزاد شد.

استادحسینی اظهار داشت: پس از این پیروزی‏های بزرگ بود که خاک‏ریزهای دشمن یکی پس از دیگری به تصرف قوای اسلام درآمد و فرماندهان مزدور عراقی در اوج وحشت و هراس پی در پی فرمان عقب‏نشینی صادر می‏کردند.

وی تصریح کرد: نقش و تأثیر امدادهای غیبی در آزادسازی خرمشهر به اندازه‏ای بود که حضرت امام(ره) با تمام وجود فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

استادحسینی افزود: دشمنان ما که انقلاب و نظام را درک نکرده‏اند و نمی‏توانند تحلیل کنند، فقط خوراک تبلیغاتی برای دشمن درست می‏کنند، اما سپاه استان سمنان در خط ولایت و رهبری حرکت می‏کند.

وی گفت: ملت ایران با رهبری حضرت امام خمینی(ره) تصمیم گرفت که اسلام را حیاتی دوباره بخشد و معارف اسلامی و آموزه‏های دینی را در متن زندگی خود وارد سازد.

استادحسینی گفت: این‏گونه بود که با پیروزی انقلاب در ایران و استقرار نظام جمهوری اسلامی با محوریت ولایت‌فقیه، ملت ایران گام‏های بزرگی را در راستای تحقق حاکمیت الهی به صورت حقیقی برداشت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار داشت: حرکت ملت ایران برای تشکیل حکومت اسلامی با هدف اجرای قانون الهی با رهبری ولی‏فقیه، معنایی جز یاری دین خدا از سوی ایرانیان ندارد.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول