اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه میاندوآب:

تهدیدات دشمنان ایران را در اهدافش مصمم‌تر می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه میاندوآب گفت: تهدیدات و توطئه‌های دشمنان ایران را در رسیدن به اهدافش مصمم‌تر می‌کند.

تهدیدات دشمنان ایران را در اهدافش مصمم‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رسول سید تاج‌الدینی در مراسم یادواره شهدای میاندوآب اظهار داشت: در زمان حاضر دشمنان برای مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقشه‌های پیچیده‌ای طراحی کرده‌اند و از هر فرصتی برای عملی کردن توطئه‌ها و تهدیدات خود استفاده می‌کنند.

وی تحریم را از توطئه‌های دشمنان خواند و افزود: اعمال تحریم یکی از مهم‌ترین توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی بوده چراکه تحریم‌ها سبب آمادگی هر بیشتر ایران و تقویت خود در برابر استکبار می‌شود.

تاج‌الدینی با بیان اینکه تحریم‌ها هیچ تاثیری در حرکت جمهوری اسلامی ایران نمی‌گذارند گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی تحریم علیه ایران را در پیش گرفته است از این رو این امر توطئه جدیدی نیست که ایران آمادگی مقابله با آن را نداشته باشد.

وی با تاکید بر داشتن بصیرت و آگاهی گفت: با دارا بودن بصیرت می‌توان توطئه‌های دشمنان را شناخت و مقابله کرد.

این مسئول ادامه داد: در دوران دفاع مقدس دشمن با استفاده از پیشرفته‌ترین امکانات نظامی به کشور حمله کرد و رزمندگان اسلام با ایمان و اخلاص خود در مقابل آنها ایستادند و امروز نیز در سایه تلاش‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان شاهد الگو گرفتن کشورهای اسلامی منطقه و شکل‌گیری حرکت‌های انقلابی هستیم.

تاج‌الدینی در ادامه با محکوم کردن ترور دانشمندان ایرانی توسط دشمنان تصریح کرد: دشمنان با راه‌اندازی جنگ روانی اعلام کردند که قصد حمله نظامی به ایران را دارند اما جرات این کار را ندارند و به کارهای دیگری از جمله ترور دانشمندان ما روی آورده‌اند که این امر نشانگر ضعف و درماندگی آنها است.

با اشاره به تهدید به ترور سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ترور دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی خاطرنشان کرد: شهادت و شهدا در نزد جوانان مومن و انقلابی ایران مقام بس عظیم و بزرگی دارد و هیچ چیزی ایران اسلامی را از رسیدن به اهداف خود باز نمی‌دارد.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول