اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار درمیان:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی به تهدیدات دشمنان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر اقتدار ایران اسلامی و پاسخی کوبنده به تهدیدها و تحریم‌‌های دشمنان است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی به تهدیدات دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان علی عباسی پیش از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی یوم‌الله 22 بهمن شهر اسدیه اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن هر سال نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار و شکست توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن 90 از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است و به لطف خدا پاسخی دندان‌شکن به توطئه‌های دشمنان و معاندان خواهد بود.

عباسی با بیان اینکه بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: از سوی دیگر هر چه راهپیمایی 22 بهمن با شکوهتر برگزار شود، بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان نیز تقویت می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان گفت: 22 بهمن امانت امام خمینی(ره) و شهدا است و وظیفه همه ما گرامیداشت آن است و حضور در این روز باید به گونه‌ای باشد که بار دیگر دشمنان ناکام شوند.

عباسی از این روز به عنوان روز تجدید میثاق با امام و ولایت یاد کرد و ضمن تأکید بر حضور گسترده و پرشور مردم شهرستان در این راهپیمایی عنوان کرد: لیبرالیسم و حاکمیت سرمایه‌داری لجام گسیخته در حال فروپاشی است و راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نماد آمادگی و حضور ملت ایران است.

وی افزود: ملت ایران امسال در حالی جشن‌های سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن می‌گیرند که صدای اسلام‌خواهی ملت‌های مسلمان در منطقه طنین‌افکن است و طاغوت‌های مسلط بر کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری به خاک مذلت فرو می‌افتند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان قرن حاضر را قرن مجد و عظمت اسلام دانست و یادآور شد: این قرن به لطف اخلاص ملت ایران قرن تجدید حیات اسلام و بیداری اسلامی است.

عباسی شرط عبور از تهدیدات و تحریم‌ها راه تحکیم وحدت ملی، انسجام اسلامی و صیانت از دستاوردهای انقلاب برشمرد و ادامه داد: التهاب و بحران اقتصادی و ناآرامی و اغتشاش در غرب پس لرزه‌های یک زلزله عظیم سیاسی است که به زودی غرب را در هم می‌شکند.

وی مسیر راهپیمایی امسال در شهر اسدیه را میدان امام رضا، بلوار وحدت، بلوار خلیج فارس به سمت میدان ابوذر اعلام کرد و افزود: مردم مرزنشین درمیان ساعت 9 روز شنبه 22 بهمن با شکوهتر از همیشه به صحنه می‌آیند تا بار دیگر عظمت و اقتدار ایران و ایرانی را در سایه وحدت به رخ جهانیان بکشند.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول