اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

تهدیدات دشمنان انقلاب بر اراده پولادین ملت اثری ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: تهدیدات دشمنان انقلاب بر اراده پولادین ملت ایران اثری ندارد.

تهدیدات دشمنان انقلاب بر اراده پولادین ملت اثری ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مرادعلی منصوری‎رضی شامگاه یکشنبه در جمع مردم رامیان اظهار داشت: تهدیدهای پوچ و بی‎اساس استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه به جائی نمی‎برد، زیرا درخت نظام جمهوری اسلامی ایران بیدی نیست که از این بادها بلرزد.
وی تصریح کرد: آمریکا، اسرائیل، انگلیس و فرانسه باید بدانند آن چیزی که برای مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران مهم و حیاتی است زنده ماندن ارزش‎های اسلامی و سعادت فردی و اجتماعی امت‎های مسلمان است.
نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم ما در این راه با تمام قوا از ارزش‎های انقلاب و آرمان‎های امام راحل دفاع خواهند کرد.
منصوری‎رضی گفت: امروزه ایستادگی و پایداری ملت ایران در برابر زیاده‎خواهی استکبار جهانی موجب شده که ملت‎های مظلوم جهان از این روحیه درس بگیرند و در برابر حکام دست‎نشانده خود قیام کنند.
وی ادامه داد: یکی از دلایلی که آمریکا و غرب دست از فشارها و تحریم‎ علیه ملت ایران بر نمی‎دارند نقش بی‎بدیل ایران اسلامی در آگاه‎سازی آزادخواهان جهان و بیداری اسلامی در کشورهای منطقه است.
منصوری‎رضی همچنین ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر خواستار تامل و تفکر بیشتر در واقعه تاریخی غدیر خم شد و تصریح کرد: سپردن سکان کشتی اسلام به کسی که برای اینکار آفریده شده یعنی حضرت علی (ع) از بزرگ‌ترین نعمات دین مبین اسلام است و مردم ما به خوبی اهمیت این موضوع را درک کرده‎اند و به فردی از خاندان پیامبر اسلام (ص) و علی ابن‎ابیطالب (ع) یعنی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‎ای دست بیعت داده‎اند و تا نابودی کامل حکومت‎های پلید در صحنه حاضر خواهند بود.
نماینده مردم شهرستان‎های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با تمجید از همکاری مردم در برگزاری سرشماری عمومی نفوس مسکن ابراز امیدواری کرد نتیجه‎ای سرشماری‎ها بر روند صعودی جامعه در همه مسیرهای مثبت تاثیر بگذارد و باعث افتخار نظام شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی اذعان داشت: امکانات بخش کتاب و کتابخانه به اندازه استاندارد و نیاز جامعه نیست، ولی با عنایت به برنامه‎ریزی‎ها خبرهای خوبی در راه است و کتابخانه‎های عمومی شهرها و روستاها به انواع کتاب‎های مفید و سازنده و امکانات کمک آموزشی مجهز خواهند شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول