اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد نظامی آجا در منطقه فارس و کهگیلویه و بویر احمد:

نیروهای مسلح ایران در برابر تهدیدات دشمنان در اوج آمادگی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروهای مسلح ما در تجهیزات دفاعی خودکفا هستند و در مقابل تهدیدات دشمنان در اوج آمادگی نظامی قرار دارند.

نیروهای مسلح ایران در برابر تهدیدات دشمنان در اوج آمادگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرتیپ دوم امیرحسین حیدری بعد از ظهر امروز در جمع نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در فارس اظهار داشت: نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش و سپاه پاسداران با پشتیبانی ولی امر مسلمین و تلاش‌های بی‌وقفه کارشناسان عرصه نظامی، موفق به ساخت انواع جنگ‌افزارها شامل تانک‌های سبک و سنگین، تولید بالگرد، هواپیمای آذرخش، صاعقه و ناو جماران و زیردریایی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ماموریت و رسالت اصلی ارتش و نیروهای مسلح حفظ و حراست از تمامیت ارضی و استقلال و پایداری کشور است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایه فرمانده کل قوا و با تکیه بر ایمان، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری در برابر دشمنان قسم خورده و به‌ویژه سرحدات کشور ایستادگی و مقاومت می‌کند.

فرمانده ارشد آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نیروهای مسلح در طول سه دهه از عمر پربرکت نظام اسلامی ایران با تکیه بر ایمان، اخلاص و ولایت‌مداری، کارنامه درخشان و موفقی در کشور داشته‌اند.

امیرحیدری اضافه کرد: روز 29 فروردین به فرمان حضرت امام راحل به نام روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شد و در چنین روزی شاهد به نمایش گذاشتن توان رزمی ارتش و نیروهای مسلح  بوده‌ایم.

وی بیان داشت: نیروهای مسلح همگام با دیگر نیروهای نظامی و انتظامی در برابر دشمنان خارجی به ویژه استکبار از تمام توان استفاده کرده و جان خود را در حمایت از مقام ولایت و رهبری فدا می‌کنند.

در ادامه مراسم نیروهای مسلح با برگزاری رژه توان رزمی خود را در دفاع از سرحدات جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول