اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد:

آمادگی کامل ارتش در مقابل تهدیدهای دشمنان

خبرگزاری فارس: فرمانده دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه باورهای‌ قلبی ما در راستای دفاع از جمهوری اسلامی ایران مستحکم‌تر شده است، گفت: در مقابل تهدیدهای دشمنان نظام آمادگی کامل داریم.

آمادگی کامل ارتش در مقابل تهدیدهای دشمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسین ولیوند ‌در حاشیه تجدید میثاق گردان وحدت 60 ارتش جمهوری اسلامی ایران و مراسم تجلیل از افسران این گردان که در آستانه بازنشستگی هستند که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران در ارتباط با مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام اظهار کرد: ما در آغاز فعالیت‌ خود در مهر ماه سال 61 با این گردان، خدمت امام خمینی (ره) رسیدیم و با ایشان عهد بستیم که در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و امروز نیز بعد از گذشت 30 سال خدمت و به فیض شهادت نائل آمدن 31 تن از گردان وحدت، یکبار دیگر با وحدت، همدلی و همان روحیه با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) بار دیگر با ‌آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردیم.
فرمانده دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی کامل برای مقابله با تهدیدهای دشمن خبر داد و افزود: ما همواره در برابر تهدیدهای دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل داریم و بعد از گذشت 32 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، باور قلبی‌مان برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری مستحکم‌تر شده است.
ولیوند بر ثابت قدم بودن در مسیر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: ما وارثان به حق شهدا هستیم و مانند این عزیزان تا آخرین نفس در مقابل هر تهدیدی می‌ایستیم.
‌جمعی از افسران گردان وحدت 60 ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه رئیس، جانشین و جمعی از معاونان و مسئولان سازمان عقیدتی‌ سیاسی و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه سی‌امین سال خدمت خود در حرم مطهر امام خمینی (ره) حضور یافتند.
شرکت‌کنندگان در این مراسم با نثار تاج‌گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.
افسران گردان وحدت 60 ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید میثاق کردند.
حاضران در این مراسم همچنین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی یاد و خاطره بانو بزرگ انقلاب را گرامی داشتند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول